Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
... > Juunis sõidetakse Otepää külje all rahvasprinti |
|
Juunis sõidetakse Otepää külje all rahvasprinti
13. juunil korraldab mittetulundusühing S.M.A. Racing Otepää valla teedel järjekordse suvise rahvasprindi, kuhu oodatakse võistlejaid osalema kokku kaheksas masinaklassis.
Ligemale 3,1 kilomeetri pikkune võistlusrada kulgeb suuremalt osalt kruusakattega teedel. Kolmandik võistlusmaast on asfaldil. Võistluse juht Marko Koosa rääkis rally.ee autospordiajakirjale, et asfaldilõik on esmakordselt sees, kuna kogu võistlustrass on tänavu sajaprotsendiliselt riigi maanteedel. "Asfaldiosa on tavapärasel pinnatud maanteel," täpsustas ta.
Kunstlikke takistusi tuleb Koosa sõnul rajale 5. "Rada on suuremalt jaolt tehniline, vahelduvate kurvidega. Asfaldilõik on raja kiireim osa. Muus suhtes on rada Otepääle iseloomulik, tõusude ja langustega."
Tänavusuvine Oti Pubi - Otepää rahvasprint kuulub ainult Moskvich Liiga sprindikarika arvestusse. Marko Koosa hinnangul andis see neile vabamad käed mõningate muutuste rakendamiseks. Olulisim muutus on see, et arvesse lähevad kõik kolm sõiduvooru ja lõpptulemus selgub vooru aegade liitmise teel. Katkestamise või mittestartimise korral mistahes voorus saab võistleja kirja oma masinaklassi kõige kehvema aja, millele lisatakse 5 sekundit. Võrdse lõpptulemuse korral saab paremusjärjestuse määramisel otsustavaks avavoorus saavutatud aeg.
"Nagu tavaks, on meil lisaks tänavasõiduautodele ka 2WD sport klass," vihjas võistluse juht sellele, et Lõuna-Eesti teedele on jälle oodatud sportautod. "Ka neljarattaveolised tehnilise kaardiga võistlusautod lubame rajale," sõnas Koosa. "4WD on meil seekord niisugune avatud klass."
Võistlusel lubatakse starti ühtekokku 100 osalejat. Võistluse toimumise eelduseks on korraldajad seadnud 55 võistleja registreerimise. Osavõtuavalduste esitamise viimane tähtaeg Eesti Autospordi Liidu veebilehel on 10. juuni.
|
|
|
|