Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Meeskondade ootused Austraalia Telstra ralliks
|
Loe lisaks |
|
|
Autoralli MM-võistlustel osalejate järgmine katsumus on Austraalias, mis paneb lõpu kruusarallidele ja alates oktoobrist järgnevad mitu asfaldirallit.
Maailmameistrivõistluste kümnes etapp on sõitjate hulgas väga populaarne seoses heade katsetega ja ka pealtvaatajad on väga külalislahked. Viimasel kolmel aastal võitnud Marcus Grönholm on ka sel aastal Austraalias peafavoriidiks.
Peugeot Sport
Marcus Grönholm oli sunnitud eelmisel etapil Soomes katkestama ja Austraaliast tahab ta kindlasi revanšši. Austraaliast on soomlasel väga head tulemused ette näidata ja kindlasti on ta ka sel aastal konkurentsivõimeline.
Richard Burns on samuti selle etapi korra võitnud. Britt võitis 1999. aastal ja finišeerus 2000 ja 2001 aastal teisena. Eelmisel aastal oli Richard sunnitud katkestama. Kas Austraaliast saab mees oma esimese võidu Peugeot'ga?
Kolmas Peugeot ametlik sõitja on Harri Rovanperä. 2001 aastal oli soomlane neljas ja eelmisel aastal teine - mees peaks olema Austraalias tugev.
Citroen Sport
Citroen on Peugeot'ist tootjafirmade arvestuses vaid nelja punkti kaugusel. Xsara on olnud asfaldil ideaalne, kuid samuti väga konkurentsivõimeline kruusal.
Sebastien Loeb on Austraalias võistelnud vaid korra ja ta finišeerus eelmisel aastal seitsmendal kohal, kuid prantslane teab, et auto on võimeline võitma.
Meeskonnakaaslased Colin McRae ja Carlos Sainz on kogenemumad. Šhotlane on Austraalias võitnud 1994. ja 1997. aastal ning 1995. aastal lõpetas kolmandana, kuid Carlos Sainz on tulnud poodiumile viis korda (1990, 1992, 1996, 1998, 1999). Hispaanlane vajab head tulemust kui ta tahab läheneda maailmameistrivõistluste liidrile Richard Burnsile.
Ford Rallye Sport
Markko Märtin ja Francois Duval saavad loota superkiirele Focusele. Eestlane võitis Soome ralli ja osaleb Austraalias kolmandat korda. Eelmisel aastal tuli Markko viiendaks.
Tema meeskonnakaaslasel Francois Duvalil ei ole olnud edukas aasta. Poodiumikoht aitaks tal kindlasti unustada 2002. aasta tulemust, kus ta pidi ralli katkestama teelt väljasõidu tõttu.
Mikko Hirvonen sõidab meeskonna kolmandal Focusel ja tema eesmärk on saada kruusalt maksimaalselt palju kogemusi.
Subaru World Rally Team
Pärast teadaannet, et käesolev hooaeg jääb talle viimaseks, on Tommi Mäkinenil palju vähem survet ja ta tahab lihtsalt lõpetada oma karjääri heade tulemustega. Soomlane on võitnud Austraalias kaks korda (1996, 1998) ja finišeerunud 1997. aastal teisena ja 1999. kolmandana.
Tema meeskonnakaaslane Petter Solberg lõpetas eelmisel aastal kolmandana. Impreza on võimeline võitlema parimate autodega, eriti veel kruusal. Norrakas on meistrivõistluste arvestuses kolmas (omab sama palju punkte kui Marcus Grönholm) ning on motiveeritud saamaks etapivõitu.
Škoda Motorsport
Uus Škoda Fabia WRC osaleb Austraalias oma kolmandal rallil. Esimesed kaks etteastet ei ole olnud väga silmapaistvad. Saksamaal pidid mõlemad autod katkestama ja Soomes Gardemeister katkestas auto probleemide tõttu ning Auriol ei startinud vigastuse tõttu. Škoda sõitjad teavad, et auto on alles arendamisjärgus ja sellelt ei saa veel oodata suurt konkurentsivõimet.
Didier Auriol peaks etapiks olenema paranenud õlaoperatsioonist. Prantslane on Austraalias võitnud 1992. aastal ja tulnud kolm korda kolmandaks (1997, 1998 ja 2001).
Toni Gardemeister on osalenud Austraalia rallil viis korda. Tema parim tulemus on eelmisest aastast, kus ta lõpetas kuuendal kohal.
Hyundai World Rally Team
Hyundai on tootjate arvestuses viimasel kohal ja vajab hädasti lisapunkte, et enda väljavaadet parandada. Armin Schwarz ja Freddy Loix osalevad Austraalias Accent WRC 03 roolis.
Belgia sõitjal on Austraalia rallilt pikaajalised kogemused, sest on osalenud seal kuuel korral. Tema parim tulemus jääb aastasse 1999.
Vaata lisaks:
www.rally-live.com
|
|
|
|