Peugeot on avaldanud esimesed ametlikud detailid ja fotod 307 WRC autost, mis peaks tuleval hooajal asendama 206 WRC mudelit.
Nagu oodata oli, siis uus auto baseerub 307 CC mudelil ja on alates 1970. aastast esimene katse muuta kabroilettauto eesrindlikuks ralliautoks. Sellel on ainult kauge sugulusside tänavaautoga. Lahtikäiv katus on kinni keevitatud, lisatud on uus neljarattaveo süsteem ja autol on XU7JP4 mootor, mis on puuritud 1.8 liitrisest kaheliitriseks ning lisatud turbo. 2004 aasta uued reeglid nõuavad, et auto kere miinimumkaal peab olema 320 kilo, mis julgustas Peugeot insenere otsustama suurema auto kasuks. 307 on märgatavalt suurem kui 206. See on 4344 millimeetri pikkune (399 mm rohkem kui 206) ja sildade vahe on 2610mm (206 on see 2468). Peugeot usub, et auto miinimumkaal tuleb 1230 kilogrammi.
307 ei ole peaaegu midagi ühist Peugeot praeguse rallimudeliga, millel on iganenud XU9 mootor ja pikuti paiknev käigukast Xtrac (307 on risti asetseb Hewlandi tüüpi käigukast). Nagu ka 206 on 307 Garretti turbo ja Magneti Marelli elektroonika. Nagu kõik WRC autod, on tal kuskil 300 hobijõudu.
On ka teada, et Marcus Grönholm on uut autot testida saanud. Maailmameistri sõnul on uus auto juba praegu konkurentsivõimeline, kuigi diferentsiaalide seadistused ei ole veel paika saadud.
Peugeot teatel saab uus auto homologeeritud 2004. aasta esimeseks jaanuariks, kuid kordagi ei ole mainitud millal auto esmakordselt võistlustulle asub. Auto disainitöö algas 15 kuud tagasi ja testimist alustati 2002. aasta jõululaupäeval.
Vaata lisaks:
www.worldrallynews.com