Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Prodrive valmistas Volkswagen Golfist uue ralliauto
Prodrive poolt arendatud rallimasin baseerub autol VW Golf VII. Sõiduk, mille nimeks VW Golf SCRC, on ettevalmistatud FAW-VW rallitiimile, osalemiseks Hiina autoralli meistrivõistlustel.
Uus võistlusauto teeb debüüdi sel nädalal, 7.-9. novembril toimuval Longyou rallil, kui selle rooli istub Chris Atkinson.
Prodrive arendas uue võistlusauto välja vähem kui poole aastaga. Paljud komponendid on samad, mida kasutatakse WRC-autodel.
Prodrive Motorspordi tegevdirektor John Gaw ütles pressiteates, et Hiina regulatsioonid andsid auto ehitamisel vabamad käed. "Sellest tulenevalt saime auto nii lühikese perioodiga valmis teha," märkis ta.
Üks erinevus Golf SCRC ja MM-sarjas osalevate tippkassi autode vahel on see, et uuel sõiduvahendil on kaheliitrine 35 mm turbokõriga turbomootor. MM-sarjas on kasutusel 1,6-liitrised mootorid, mille turbokõri piirang 33 mm. Prodrive andmetel võeti Golf SCRC ralliautos kasutusele samasugune 6-käiguline järjestiklülitusega Xtrac WRC käigukast ning tagumine diferentsiaal, nagu see on enamikul WRC-autodel. Ralliautol Golf SCRC on Macpherson-tüüpi vedrustus ja reguleeritavad Prodrive-Ohlins amortisaatorid.
30 aasta jooksul on Prodrive rallivõistlusteks kohandanud paljude erinevate autotootjate sõidukeid. Nii on Prodrive käsi mängus olnud Porsche, MG Roveri, BMW, Subaru, Aston Martini ja Mini võistlusautode ehitamise juures.
Fotod: Prodrive
|
|
|
|