Kliki siia Kliki siia
Kas pooldad monorehvi nõuet Eesti autoralli meistrisarjas?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Rando Aav
14. oktoober 2014 16:35
Loe kommentaare (0)
Trüki lehekülg
Margus Murakas Ford Fiesta R5 roolis. Foto: Rando Aav

Margus Murakas: Saaremaa rallit on alati mõnus sõita!

Poolteise aasta pikkuse pausi järel istus Margus Murakas taaskord võistlusauto rooli, et startida järjekordsel Saaremaa rallil. "Oli võimalus proovida R5 klassi ralliautot ja see motiveeris sõitma," põhjendas viiekordne Eesti rallimeister oma osalemist.

"Sattusime Saaremaale sõitma asjaolude kokkulangemisel. Traditsioonilised toetajad finantseerivad seda projekti. Tekkis võimalus proovida R5 klassi ralliautot, mis on täna maailmatasemel ralliauto. See mind motiveeris sõitma," lausus Margus Murakas.

"Tuleb tunnistada, et viimasest sõitmisest on möödas poolteist aastat. Vahe oli pikk ja esimesel päeval pimedas oma sõidu poolest olime ikka väga hädas. Oli keeruline. Dolomiidikarjääris ei suutnud ma autot käsipiduriga ümber kivide keerata. Ei saanud külge ära visata. Pidurdusmaid ei osanud hinnata - nii hästi pidurdab! Ei osanud pidurdusmaad ka 100 katsekilomeetri järel päris õigesti hinnata," jätkas koos poeg Henriga võistelnud staažikas rallimees.

Margus Murakas rääkis, et Ford Fiesta R5 teel püsivus ja juhitavus oli mõnevõrra harjumatu. "Viimase autoga võrrelduna oli see väga erinev - kui räägime N-rühma Mitsubishist. Aga auto on äge! Sellega sõitmine vajab harjumist ja teistmoodi lähenemist. R5 ja S2000 autol ei ole keskdiferentsiaali. See teeb R-auto teistmoodi sõidetavaks. Peab jube täpselt gaasi andmist doseerima ja rooli keerama."

Margus Murakas märkis, et on Saaremaa kruusateedel sõitmist alati nautinud: "Hakkasime Saaremaad sõitma 80ndate aastate alguses. Nii et seda on sõidetud omajagu. Saaremaa rallit on alati mõnus sõita! Ikkagi meretagune riik ja seda võistluste hõngu on tunda. See on üritus iseenesest."

Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
24.11.2024
50 aastat: Tehumardi ralli juubeliüritus (0)
16.11.2024
Hiiumaa rahvaralli (0)
05.11.2024
Kehala rahvaralli 19.10.24 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
25.03.2025 20:24
Rahvakrossi EKV IV ja Raassilla Karika I etapp 202 (0)
23.02.2025 12:33
Otep�� Talveralli 2025 (1)
17.02.2025 10:16
Rally Sarma 2025 (1)
29.01.2025 15:43
2025 Monte Carlo Rally (0)
13.01.2025 22:46
Rally Aluksne 2025 video (3)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia