Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
... > Harrastajad võistlesid laupäeval Ohekatku krossirajal |
|
Harrastajad võistlesid laupäeval Ohekatku krossirajal
|
Loe lisaks |
|
|
2. augustil peeti Raplamaal Ohekatku krossirajal rahvasprint, mis läks koguni viie erineva võistlussarja punktiarvestusse. Kõigi masinaklasside peale oli stardis kokku 74 võistlejat, kellest tulemuse sai kirja 71.
Üle viie aasta sõideti Ohekatkus taas rahvasprinti. Seekordne võidusõit kuulus kuuenda etapina Eesti Autospordi Liidu karikavõistluste arvestusse, Hepa Premia karikavõistluste arvestusse ning Lääne regiooni meistrivõistluste arvestusse,, kaheksanda etapina SU klassi karikasarja ja Moskvich Liiga karikavõistluste arvestusse.
Võistluse korraldajad olid seekord ette näinud, et ühes voorus läbitakse korraga kaks ringi, kuid kerge tuul ei suutnud võistlusautode poolt üles keeratud tolmu laiali kanda ja nii võeti vastu otsus, et teises ja kolmandas voorus läbitakse vaid üks ring. Et tolmu oli palju, lubati avavooru lõpus startinud neljarattaveoliste autodega sõitnud meestel rada teistkordselt läbida selliselt, et korraga oli rajal vaid üks auto.
4WD klassis käis tuline võidusõit kolme mehe vahel. Esimeses voorus oli kiireim Rainer Parik (Mitsubishi Lancer Evo 10), teise sõidu võitis Rain Rannala (Mitsubishi Lancer Evo 9), kuid mõlemal korral sai teise aja kirja Aiko Aigro (Mitsubishi Lancer Evo 9). Nii selgus lõplik paremusjärjestus viimase vooru viimase finišeerija järel. Seejuures edestas Rannala otsustavas sõidus Aigrot kõigest 0,03 sekundiga. Võidu teenis 7 osalejaga masinaklassis Rannala, Aigro oli teine ning oma auto kergelt ära kriipinud Parik kolmas.
20 osavõtjaga üle 1,8-liitrise mootoriga kaherattaveoliste autode klassis saavutas võidu Sander Sepp (Honda Civic). Teise tulemuse sai saarlase järel kirja Taivo Rooger (VW Golf GTi) ning kolmas oli kiireim tagarattaveolisel autol võistelnud Gert Kull (BMW 323ti).
Nn väikeste klassis, kus võisteldi kuni 1,8-liitrise mootoriga kaherattaveolistel autodel, osutus võitjaks Janno Õis (Honda Civic), kes alistas rivaalid kõigis kolmes sõiduvoorus. Argo Kästik (Honda Civic) oli kokkuvõttes teine ning Indrek Tuur (VW Golf) kolmas.
SU klassis oli kaarte segama tulnud Rainer Meus (VAZ 2105), kes kindlustas endale ka etapivõidu, alistades rivaalid teises ja kolmandas voorus. Avavoorus parima aja kirja saanud Urmas Roos (AZLK 2140) pidi kokkuvõttes leppima kolmanda kohaga Meelis Värva (VAZ 2105) järel.
Moskvitši-meeste omavahelises mõõduvõtus osutus sel korral parimaks Timo Pipar (AZLK 2140). Tarmo Kikkatalo (AZLK 2140) lõpetas võistluse ML klassis teise ning Ermo Jeedas (AZLK 2140) kolmanda kohaga. Esimeses voorus oma Moskvitši külili keeranud Heigo Tinno osaks jäi kokkuvõttes viimane koht selles masinaklassis.
Pingelise võistluse pidasid tolmusel rajal maha naisvõistlejad. Esimeses sõidus oli kiireim Marin Aarn (VW Golf), teises voorus Tiina Ehrbach (VW Golf) ning kolmandas voorus Margit Mäekivi (Honda Civic Type-R). Lõplik paremusjärjestus, nagu teisteski klassides, sai paika voorupunktide alusel. Esikoha teenis seega välja Mäekivi, Ehrbach oli teine ja Aarn kolmas.
Kuni 18-aastaste noorte arvestusklassis võitis Kaspar Kasari (Honda Civic), teine oli Kaspar Kaasan (Opel Astra) ja kolmas Lauri Peegel (Honda Civic Type-R).
Järgmine rahvasprint sõidetakse 10. augustil Läänemaal Kasari külas.
|
|
|
|