Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Tagasi
Trüki lehekülg

Foorum

Kõik teemad
   
  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
Hooratas
Autor: antisoo 14.11.2006 12:26
Plaanis hakata mootoril vahetama tihendeid ja kolvirõngaid ning kuna juba saab kõik lahti võetud, tekkis mõte ka hooratast kergemaks teha ca 1kg jagu.
Tegemist on rahvasprindi autoga 1.6 liitrise mootoriga. Küsimus oleks selline, kas sellel on tuntavat reaalset efekti (kiirenduse oluline paranemine vms).

Tänud

jaaa...
Autor: smartass 14.11.2006 12:59
siis pead tegema ka kolvid ja muud värgid kergemaks.asi peab balansis olema

Hooratas
Autor: alar 14.11.2006 13:02
Ennastki huvitab hooratta kergemaks tegemise efekt. Teisalt, kas see on lubatud? Kuna 2006.a. tehniliste tingimustes on kirjas:
2.2.1 Peaülekanne, käigukasti ülekanne, käigukasti korpus ja diferentsiaal peavad olema algsed ja konkreetsele automudelile autotootja poolt ettenähtud.
Minu küsimus oleks, et kas sidur ja hooratas kuuluvad siia hulka või mitte?

...
Autor: antisoo 14.11.2006 13:34
Ennekõike siiski huvitab, kas asi on seda vaeva (raha) väärt ning kui palju oleks mõistlik kergemaks teha? Olen nagu kuulnud, et 800 grammi või kiloga polegi väga mõtet jamada, väga tuntavat efekti ei pruugi saavutada. Lisaks veel ohud, mis tekivad halva balansseerimise tõttu...

...
Autor: aivar 14.11.2006 13:44
Sellise ise tegemisega tasub siiski ettevaatlik olla. Konkreetselt veokate puhul tean kahte juhtumit, kui kergemaks tehtud hooratas on purunenud ja läbi kabiini põhja putkasse lennanud. Mõlemal korral pääsesid juhid imekombel vigastusteta. Vokatel pole praegu küll hooaratta kergemaks tegemine keelatud, kuid see on mittesoovitavaks kuulutatud.
Sõidukal on purunenud hooratta salongi sattumine küll ebatõenäolisem, aga mine lolli tea. Kas rahvasprindis ja -rallis ikka tasub selline risk ära?

Hooratta kergendamine ...
Autor: McAivar 06.03.2008 23:12
Võib öelda , et tulemust ei anna . Tõsi annab küll aga siis töötab see ka ju ainult pöörete peal . Altpoolt pole pajal enam jõudu , sest hooratas on kergem - inerts kaob ära . Pealegi , kui sidurit kergema ratta puhul puutuda siis kukuvad pöörded kiiremini maha kui kergendamata ratta puhul .
Kuidas tean ?! Vahetasin oma pajal kergema hooratta vastu ( -3 kilo ) mitte sittagi ei läinud paremaks . Märja ilmaga võtab ratta ülevalt poolt nüüd kiiremini ringi - pidevalt , ja käiku peab ka hästi ülevalt vahetama , et natukenegi veel jõudu oleks minna ...
Ringrajal ... palun väga - sinna vast sobib ...

| 1-20 |
Foorumisse kirjutamiseks pead olema registreerunud ja süsteemi sisse loginud. Registreerumiseks vajuta siia.
 
Artikli juurde
24.04.2024
Rahvasprint sõidetakse Valge Daami ralli kiiruskatsel
Artikli juurde
22.04.2024
Mārtiņš Sesks stardib Ford Puma Rally1 autoga kahel MM-etapil
Artikli juurde
23.04.2024
Romet Jürgenson jõudis juunioride MM-sarjas etapivõiduni
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
28.04.2024 16:04
Est Rx 1. Etapp Raassilla (0)
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia