Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Rando Aav
05. veebruar 2013 22:36
Tagasi
Trüki lehekülg

Sprindisarjade korraldajad ootavad võistlejailt arvamusi

Kommentaare lisatud: 10

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 |
 
kalle666, 08.02.2013 19:15
Sihukene arutelu peaks toimuma korraldajate ja EAL-i vahel ühise laua taga.Meie korraldajad kellel oli aega,saime ennem hooaja lõpupidu kokku Viru Hotellis üleval ja arutasime asju ning jäime ootama et meiega võetakse ühendust et arutada mismoodi edasi nagu oli meil paar aastat tagasi arutelu EAL-is aga kahjuks seda kohtumist ei ole siiani toimunud ja uus hooaeg käib juba.

rally, 07.02.2013 15:33
Avaldati bülletäänid
Läänemaa MV: http://rally.ee/?a=a009&b=9574
Hepa Premia KV: http://rally.ee/?a=a009&b=9573

korsten, 07.02.2013 10:18
Mõte, kui selline võis ju hea olla. Nagu aru sain, oli kubatuuri muutmise põhjus see, et 1,8 Golfi ja Coltiga ka oleks võimalik võidu sõita. Tõesti, suures klassis Type-R ja 325 vastu ei saa. AGA, Golf oma ~ 100kW mootoriga ei tohiks ka pea 120kW Civicu vastu saada, ehk ainult talvel. Lisaks, nagu ka artiklis kirjas, on Karelil juba Integra olemas (140kW). See fakt aga tõmbab nö moti maha, kuna nüüd on end hea sõitjana juba tõestanud mees ka oluliselt kiirema autoga rajal. Enam ei ole võimalik VTI Civicuga esikoha eest võidelda, mis siis Golfidest rääkida!?!
Mõistlik oleks nüüd avaldada ÜJ bülletaan, millega hakkaks see muudatus kehtima alates 2014 või siis üldse kehtetuks tunnistada.

Parimat!

Tarmop, 06.02.2013 19:03
Arvestades, et tehnika areneb pidevalt ning kubatuurid muutuvad järjest väiksemaks , siis imelik otsus. Teisalt muidugi jällegi põhjendatav...võimsad "mikromootorid" ületavad oma jõudluselt juba vanemaid suurema kubatuuriga mootoreid.

XXL, 06.02.2013 18:10
Õnneks-kahjuks olen viimasel paaril aastal passiivses olekus olnud ja jälginud asju kõrvalt. Kõiki võib alati ükskõik milles süüdistada.
Minul oli ka 2005. aastal küsimus, et miks muudeti "väikeste" kubatuuri 1,8-lt 1,6-le!?

Aga tänases olukorras on tõesti nii, et keegi on vähe nobedamalt toimetanud ja keegi liiga hilja oma otsused avalikustanud. Kardan, et keegi ei tahaks oma seisukohtadest loobuda, kuid mingi kompromiss tuleb ju leida. Kas see on väga vastuvõetamatu HEPA ja LÄÄNEMAA sarjades osalejatele ja korraldajatele, et kui bülletäänidega muudategi kubatuuri ülempiiri 1,6-lt 1,8-le? Esimese etapi punktid läheksid arvesse mõistetena "väikesed" ja "suured". Saan aru, et siin on mõned kodanikud, kes I etapil S-klassis saadud punktidega peavad sarja jätkama V-klassis, aga mis seal ikka teha, ikka mingi lahendus.

Aga kõige kindlam variant on muidugi see, et EAL viiks täienduse sisse kehtivuse osas, et alates 2014.

PS! See väikeste 1,8 teema paneb ennastki mõtlema, et võiks järgmisel aastal taas rajale naasta.

karel45@ho, 06.02.2013 14:15
Eile Rando Aavale intervjuud andes ei teadnud ma, kui sassis võib üldise pingerea lüüa, kui panna ühte tabelisse esimese sõidu punktid piiriga 1800 cm3. Mulle tundub, et kõige lihtsam oleks esimese etapi punktid ümber arvutada, sest kui ma ei eksi, siis suures klassis on sõitnud nn. väikse klassi autoga 8 koha saanud Rutmar Raidma ja 11 koha saanud Valdo Urb (eeldusel, kui KR Racingu Golfid ei ole 1,8). Karikatega probleeme poleks ning oleks lihtsasti võimalik üle minna samadele alustele, kui EAL klassid. Punktiseise see ka sisuliselt ei muudaks. Tõenäoliselt on kas Hepa või Läänemaa sari seotud aasta jooksul päris mitme EAL sprindiga.

Karel Tölp

meiz, 06.02.2013 10:08
Ei ole küll nendes sarjades sõitja ja ei hakka oma arvamust EAL-i ega alakomiteede töö kohta avaldama, aga pakuks siiski välja variandi.
Kõiki otsuseid, mis on inimesed vastu võtnud, saavad ka need samad inimesed muuta. Et kui nüüd asjaomased isikud (alakomitee ning korraldajad) istuksid omaskeskis ruttu maha ja mõtleksid hetke koos. Plusse ja miinuseid. Ja kui ühtegi tõsist argumenti pole, siis saab alakomitee kirjutada ühe bülletääni, milles teatab, et vastavate klasside kehtestamine lükkub aastasse 2014. Ja kõik. Nagunii ei ole siin hetkel head maitset asjal, aga vähemalt klaaritakse olukord.
Kellegil sõitmata ei jää. Midagi kaotsi ei lähe. Kahju on tehtud, aga minimaalne. Ja kui keegi selle pärast, et uusi klasse ei tule nüüd ja kohe, sõitmata jääb, siis andke andeks, ega ta nagunii seal pikalt poleks sõitnud.

Raiks, 06.02.2013 10:03

Teen ettepaneku homsest kehtestada 2wd elektriautode klass ja klass 2WD kuni 1,5liitrit – senised 2WD-s ja 2WD-V ära kaotada. Lisaks järgmisest nädalast luua uus klass SU-4WD ja Naised-vabaklass. Senised 4WD kolivad SU klassi konkureerides seniste SU-dega ning naistele jääb õigus ise otsustada, mis klassis ja kas nad üldse sõidavad. Kõikidele meestele on osalemine kohustuslik ja mitte osalemine on karistatav – trahv 40euri. Kõik ettepanekud hiljemalt tänaseks, siis foorumisse.
On tunne et peaks tegema aastase pausi võistlemisse. Kui tulevad mõistlikud inimesed asja vedama, siis saaks uuesti otsustama kas võistelda või mitte.

pran, 06.02.2013 08:25
Hea näide EAL-i arusaamistest. Klassi muutmine on üks suuremaid muutusi, mis üldse olla saab. Kõigepealt tuleks selgeks teha mis on selle muutmise eesmärk, siis küsida rahvasportlastelt, et mis nemad asjast arvavad kuna nemad on need kes peavad hakkama raha kulutama. Siis kui oleks selge et sellist muutust on vaja ja sellega ollakse nõus, siis antakse kõigile aega uute tingimustega kohanemiseks või autode muutmiseks jne. Loomulikult tuleb kõik juhendid jms. dokumendid viia vastavausse, et kõigile oleks arusaadav.
Tundub, et EAL ei saa oma asjadega juba tükk aega ja oluliselt laiemal rindel hakkama kui rahvasport. Rahvaspordis selliste absurdsuste vältimiseks oleks üheks lahenduseks see, et rahvaspordikomitees peaks olema üks isik, kes esindaks ka sportlaste huvisid – vähemalt saaks teada mida planeeritakse. EAL-i kodulehel on viimane rahvaspordikomitee protokoll aastast 2010 ja eks seegi näitab suhtumist rahvasporti, et kas tõesti ei toimu siin „liivakastis“ mitte midagi või seda lihtsalt varjatakse
Tulemuste tühistamine esimeselt etapilt on aga ülekohtune nende suhtes kes võistlesid. Minu arvamus on see, et teised ei pea oma juhendeid ülepeakaela muutma kuna EAL on midagi maha maganud. 2013 las olla erinev arvestus, järgmisest aastast oleks mõistlik klassid ühtseks viia kuna pole mõistlik „käru“ erinevates suundades vedada.

Axxept, 06.02.2013 00:36
Tuleb nõustuda hr. Soa ja hr. Kruusmaga, et EALi rahvaspordikomitee poolt jäi asi jällegi lootusetult hiljaks. Sellisest plaanist oleks pidanud kindlasti avalikult rääkima juba eelmisel aastal. Samas mainiks siinkohal ära, et minu arust on suhteliselt ebavajalik/-mõistlik korraldada järgmise hooaja esimene etapp juba detsembris (kes soovib on oma litsentsi eest saanud aasta jooksul piisavalt sõita). Kästiku idee on hea (aasta lõpuni 1.6), kuid kahjuks juba juhendid väljas ja ilmselt jääb nii. Samas on ka ilmselge, et kui sul ei ole täna Hondat, siis väikeses klassis esiotsa reeglina asja pole. Isegi kui väike klass tähendab 1.8 kubatuuri ei näe ma mingit põhjust hakata massiliselt autosid vahetama/ehitama. 1.6 Hondadega saab jätkuvalt väga kõva konkurentsi pakkuda. Pigem on see hetkel suur "ehmatus".
Lisaks ei tasu unustada, et väike klass oli veel 2005.a 1.8 liitristele autodele (miks see tookord ära muudeti ei ole mulle teada). Tõenäoliselt oleks kõige lihtsam tühistada esimene etapp ja jätkata igas sarjas samade reeglitega. Mõnedes võib see pahameelt põhjustada, aga asju keeruliseks ajada nii, et igas sarjas erinevad klassid on ka mõttetu.

Lihtsalt üks arvamus.

 

| 1-20 |
Artikli juurde
18.04.2024
Romet Jürgenson: rallikarjäär läinud selgelt ülesmäge
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia