Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Aivar Ojaperv
21. märts 2011 16:21
Tagasi
Trüki lehekülg

Krokodillbagide Balti meistrisarja kalender soosib eestlasi

Kommentaare lisatud: 9

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 |
 
MartKork, 31.03.2011 15:38
Kui läks juba vanade videode näitamiseks, panen ka ühe video üles mis on säilind kuidagi moodi. Kohad on Karksi-Nuia ja Tamsalu, aastat ei mäleta 70te lõpp või 80te algus äkki.

http://www.youtube.com/watch?v=uVX4FhC5HvA

Nautige !

krossifänn, 26.03.2011 21:32
No kuna siin krokobagide teema all igasugu teemasi arutatud siis paneks ka midagi juurde.
Vanu pilte nimelt.Need esimesed 6 kaadrit on minu vanema venna pildistatud Kulbilohu kevadkrossil.Aasta võis olla mingi1977-78. Järgmised pildid endise krossisõitja Arvo Kuke
kogust.Igasugu info(täiendused,parandused) on oodatud.
https://picasaweb.google.com/118166576673254374648/AutokrossVanadPildi...
Selles galeriis venemaa krossihuvilise Dmitri pildid ja muu sarnane"nänn"
https://picasaweb.google.com/118166576673254374648/AutokrossDmitriGale...
Head vaatamist!

aivar, 24.03.2011 16:39
Sellele olen isegi mõelnud, et võiks ja peaks midagi Tallinna ümbruses korraldama. Kusjuures isegi Männiku on laisa tallinlase jaoks liiga kaugel - Lasnamäe oleks paras:)
Aga:
sada küsimust tekib. ja neid on rohkem kui vastuseid.
Küsimuste küsimus on minu jaoks - kas seda on üldse vaja? Veoautokrossist ei saa mitte ilmaski olümpiaala, isegi mitte MMi ala:) pigem on tegemist ikkagi teatud seltskonna meelelahutusega, mida teine seltskond käib vaatamas. Kusjuures pealtvaatajad on põhiliselt ikkagi need, kel sõidab oma sõber, oma küla või valla mees, parema puuudumisel vähemalt oma maakonna mees. Ma kardan, et tallinlases avaldab asi parimal juhul ühekordset huvi; Tapale või veel vähem Varstusse ei hakka ta ikkagi sõitma.
Tallinnas (või selle lähedal) korraldamine nõuab aga lisakulusid. Muidugi eksisteerib võimalus, et piletirahast saab tagasi, aga miks mina või keegi teine peaks pea tulle pistma lootuses, et äkki ikka ei põle ära? Miks keegi meist peab iseenda kapitaliga riskima? (tegelt on nagunii võistluse korraldamine üks paras risk, alati eksisteerib võimalus, et jääd miinusesse)
Võistlejaid Tallinna võidusõit ka väga ei huvita. Juba ainüksi suurenevate transpordikulude pärast. Kui oleks MV arvesse kuuluv etapp, siis veel, aga selleks, et saada MV staatust on veel vaja korraldada proovietapp jne jne. Ühesõnaga - enne kui Tallinnas (Lasnamäel, Männikul või kus iganes) pole kohapeal kedagi fanaatikut, jääbki see idee vaid ideeks.
Kõik korraldajad on nagu võistlejadki tavalised amatöörid (heas mõttes), kel nädal aega tuleb palga nimel tööd rügada ning nädalavahetustelgi ootab vajalike tegemiste pikk nimekiri. Lõpuks on

PriitV, 24.03.2011 16:10
Vaata, Aivar, kahjuks asub Varstu Eesti mõistes "karu pees" ja sinna ei tule tõesti keegi seda vaatama. Kuid krusad ja krokodillid on ju ülilahedad. Seega tuelb tuua ka raskem tehnika Tallinnale lähemale. Kasvõi korraks, et ka siinsed linnainimesed näeks lahedat asja ja äkki edaspidi viitsiks 100-300 km sõita.

Seesinane Männiku Polügoon on täiesti sobilik sellise sõidu tegemiseks. Pisut motikate rikutud pinda siluda ja raudteeäärsel osal saab üle kahe künka vägagi korraliku raja maha märkida. Panna kokku 4X4 ja veokakomitee "pead" ja koos show- ja promokross teha. Offroaderitelt on krusasid + TR, Teilt on krusad + bagid, mitte väga autosid lõhkuv ja ohutu sõit, näiteks knock-out. Iga ringi lõpus kukub viimane välja.

Miskit pole teha, ennast tuleb siin Tallinnas näidata, et ka edaspidi hästi läheks. Ma ju käisin seekord Hinsa rajal - Eesti kõige ilusam ja põnevam minu arust. Ja nii kahju, et ei olnud mahti finaale vaadata. Kuid et mingi arvestatav mass inimesi siitsamast kilulinnast sinna sõidaks... peab enne neid uhkeid masinaid ja käbedat minekut siin neile näitama.

aivar, 24.03.2011 13:12
Natuke rebid kontekstist välja, Priit. Aga poleemika tekitamiseks muidugi huvitav.
70ndatel olid statsionaarsed autokrossirajad ikka juba olemas, see sõjalis-rakenduslik off-roadi sugulane domineeris pigem 60ndatel. Karjäärides võisteldi pigem korraldaja laiskusest või saamatusest: x linnakese ALMAVÜ klubile anti ülesanne võistlus ära korraldada ja miks siis asjaga kuu või mitu tegeleda, kui võis ka ühe päevaga hakkama saada? See minu "kaevava traktori" näide oli pisut meelevaldne ja liialdatud - omast arust lükkas traktorist ikka sõidujälge sisse, kuid pohmellist värisevad käed kangide taga tekitasid lisatakistusi.
Mis aga sinu ettepanekusse "...korra võiks ju jälle kord veokatele ja maasturitele midagi sarnast katsetada" puutub, siis tegelikult see asi toimubki. Igal hooajal Varstu etapil. Sa pole kõnealust võistlust ilmselt oma silmaga vaadanud. Leia netist suvaline video ja vaata, mis toimub sõidu lõpuringidel - ega pole suurt vahet, kas sõit käib meie teema algatanud karjääris või Varstu rajal:)

PriitV, 24.03.2011 09:57
Aivar, see oli tänase off-roadi eelkäija. Eks ta omamoodi arusaam autokrossist oli aga selline sõit jäljendas ju kõige täpsemalt tegelikke olusid nõukaaegsetes uusarenduslinnakutes, kus need masinad tööd tehes sõitsid.

Täna käib asi täpselt samamoodi maastiku- ja trucktraielis. 1998-2000 Saku Safaritel ehitasime meie ka kopaga kunsttakistusi juurde, kui rada oli liiga sile. Ja lõime kaikad polügooni liiva, vedasime lindid vahele ja märgistasime raja maha.

Kuna tuleb kohe kuu aega herr Villakuga pisikest ujuvat ruumi jagada, siis küll ma Talle selle aja jooksul "selgeks teen", et korra võiks ju jälle kord veokatele ja maasturitele midagi sarnast katsetada.

aivar, 23.03.2011 10:00
Vanemad krossimehed on rääkinud, et nõuka ajal oli selline "siia saagu linn" stiil üsna levinud. Õhtul saabuti kaardi järgi varem kokkulepitud punkti X ja mitte miski ei viidanud võimalikule autokrossile. Hommikul asusid ametisse aga kaks töömeest ja traktor ning kõigi silme all sündis RADA: töömehed toksisid kruusakarjääri põhja tokke, mis varustati lipukesega ja mis tähistasid pöördekohti, traktor kaevas aga võimalikule sõidutrajektoorile auke juurde.
Selles videos nähtav rada paistab täpselt samasugune - kusagile karjääri märgiti trass maha ja kogu lugu.

markot, 23.03.2011 09:01
see nagu nõuka aegne katsepolügon, et kellel kõige parem vedrustus:)

Chupzic, 22.03.2011 11:50
mehed vaadake ja nautige..

http://www.youtube.com/watch?v=7BimcSFyR9Q

 

| 1-20 |
Artikli juurde
22.04.2024
Mārtiņš Sesks stardib Ford Puma Rally1 autoga kahel MM-etapil
Artikli juurde
24.04.2024
Rahvasprint sõidetakse Valge Daami ralli kiiruskatsel
Artikli juurde
23.04.2024
Romet Jürgenson jõudis juunioride MM-sarjas etapivõiduni
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia