Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
01. aprill 2004 18:34
Tagasi
Trüki lehekülg

Algas osavõtjate registreerimine Saaremaa rahvarallile

Kommentaare lisatud: 22

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 | 21-40 |
 
hull, 20.04.2004 23:11
juunioritel on siis tehniline kui hakkab tutvumine....siis peab kellegi teise tehnilist tegema saatma

osaleja, 19.04.2004 18:54
Tõeliselt hea "pirn" 4wd vendadele, kes aovalges Saaremaal peavad olema ning stardivad alles pimedas. Makes sence! Samas juuniorid lähevad tehnilisest läbi viimasena ja stardivad esimesena.

arne to priit, 16.04.2004 09:35
kui see nii on et paljud asjapulgad loevad neid kommentaare siis leidsin ma just sobiva koha avaldada mõtet. Tehnika sportlasi väga tihti samastatakse RULLNOKKADEGA. sellest on jäänud mulje et me oleme ohtlikumad sõitjad kui tava inimesed. Kersnal oli viimati hea saade. Ühes loos räägiti et ainult 1 milj. inimest on võimelist autot juhtima maailmas, see tähendab, et enamus on ohtlikud. Ja teises löigus arvati et 5 aastasest võidusõitjast ikka ei saa rullnokka. Siis maailma kõige kõvem rullnokk on Shumi ja teda ei nimeta keegi halvustavalt. Priit ole täitsa selgita inimestele ajakirja kaudu et: 1. autosportlane paneb nokamütsi pjedestaalil pähe ja keerab noka kõvasti rulli. 2. RULLNOKK ei = TATTNOKAGA 3. BMW 520 ei ole mitte selline auto mida siduda tattnokkadega (Kersna väide) . See on aeglane ja lihtsalt hea auto.
Antud teemaga sidudes olen ma veendunud et Eestimaa pooled autod ei vasta seadustele, vanadesse autodesse on topitud igasugu osi ja on ümber keevitusi ega masinad sellest ohtlikumaks ei muutu kui on hästi tehtud

re, 12.04.2004 11:12
Ega`s midagi muud kui KAT vahele. Vastasel juhul ei lähe tehnilisest lihtsalt läbi.

tarts, 12.04.2004 09:29
paljudel on auto passis KAT, vaevalt yhelgi rallitajal see vahel on!!! Mis siis nüüd saab?

to kytt, 10.04.2004 20:19
CO-st pole seal sõnagi...seega peab vastama LE tulenevatele nõuetele?

kytt, 10.04.2004 18:04
Kes vähegi selle aasta tehnilisi tingimusi on lugenud, teab:
2.1.3 Väljalaskekollektor on vaba, summuti müratase peab vastama FIA mürapiiridele rallidel - 103 dBA/3500pm
2.1.4 Väljalaskesüsteem peab olema terve, lekketa ja vigastusteta
2.6.1 Pidurisüsteem peab olema algne ja valmistajajuhendi kohane ning töökorras.
2.6.2 Mehhaaniline käsipidur ehk seisupidur on kohustuslik.

murelik, 10.04.2004 16:02
Kuna autode ümber ehitamine on olnud siiani lubatud. Siis on väga paljud osalejad teinud enesele ikkagi spetsiaal rr auto ja tänaval sellega reeglina ei sõideta ja päris loomulik on, et co ja müratase sportsumpa puhul läheb tänavasõidu normatiividest välja. Sellistest muudatustest TULEB anda teda hooaja alguses, mitte enne esimest sõitu ja ka seda ainult kuulujuttude tasemel.

to murelik, 10.04.2004 14:50
Ja kui kontrollitaksegi...miks sa siis murelik oled?

Mati, 10.04.2004 09:35
CO mõõtmisega peaks üsna täpselt aru saama, kas on midagi erikuradikõvasti ümber ehitatud või mitte

murelik, 10.04.2004 09:16
Levivad kuuldused nagu kontrollitaks seekord autode vastavust tänavasõiduautode normatiividele. CO, müra ja KAT+ pidurid

mk, 10.04.2004 08:49
Ei tea kas täpsuslõik ka sees on?

jeerum..., 09.04.2004 14:12
kui palju registreerinuid...Rahvarallist on saamas tõesti RAHVA RALLI ja see on ju ainult HEA

tarts, 08.04.2004 08:21
Ei tasu kõigi nimel sõna võtta, "SELLISE RALLI"-ga olen rahul, kuid kummivahetus võiks toimuda ainult Service Parkis. Kruusakatega on lihtsalt hale asfaldil sõita!

tuhvel, 07.04.2004 11:10
Mis siin ikka, Rahvaralli küll aga sellist kõik ju tahavadki. Ja asi see paar sõpra ää rääkida on, kes rehve vahetavad...

arne, 07.04.2004 09:18
Seoses kruusa ja asfaltkatsetega tekkis selline ettepanek edaspidiseks, niipalju kui see on võimalik, et . Saaks kumme vahatada nii, et ei peaks kaasas olema iga kord hooldemeeskond. Kas oleks erinevatel päevadel katsed, oleks enne ette teada, kuhu varustus viia, oleks lisa aeg kumme vahetada, jne variandid. See on ju RAHVARALLI , niigi paljud tööajast, võta lisaks veel mehi kaasa, mis see kõik maksab ja tülikas on ka. Kruusakummidega asfalti sõita ka jama.

hull, 03.04.2004 22:57
jep...seda vöiks teha jah

persoon, 03.04.2004 19:55
stardijärjekorra avaldamine võix toimuda paar päeva varem!! Muidu läheb see elu jube kiirex

eq, 02.04.2004 11:21
valehäire

muhv, 02.04.2004 09:20
Tore võistlus tulemas.

 

| 1-20 | 21-40 |
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
05.02.2024 01:29
Otepaa Talveralli 2024 (3)
22.01.2024 10:06
Rally Aluksne 2024 (4)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia