Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Rando Aav
29. juuli 2014 15:00
Tagasi
Trüki lehekülg

«Ametnikud ei ole selleks, et kedagi konkreetselt kiusata»

Kommentaare lisatud: 8

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 |
 
meiz, 08.08.2014 16:54
Sinu loogika on veidi vildakas. Sa lähtud sellest, et üks loll, kes ehitab ausa auto, ei saa kuhugile. Ma ei näe põhjust, miks peaks juhul, kui kõik autod on reeglipärased, olema võimatu võita. Praegu on asi käest lastud, selle reele saamine ongi alguses valus.
Tegelikult pole see normaalne, et vennad aastaid künnavad rahvaspordisarjades, mattes meeletult raha ja siis on kurvad, et ei lasta seda veelgi rohkem teha. Aga kui pakkuda, et liikuge edasi (nagu olekski loogiline), siis on ikka kallis. Eriti, mis puutub turvavarustusse. Ülejäänuks jätkub ikka.
Aga muul juhul, tehnikasport ongi ebavõrdne. Päeva lõpuks võidab ikka see, kellel on rohkem raha. Ka siis, kui tullakse puhtalt tänavasõidumasinaga.

PriitV, 08.08.2014 13:20
"Kuidas põhjendas Tõnu Sepp seda, et tehnilisele komisjonile autot esitades järgiti seekord piinliku täpsusega ka mitmesuguste esemete paiknemist autos ja keelati näiteks töökinnaste asetamine uksetaskusse? "Lahtised esemed autos on ohtlikud sõitjatele - seda eelkõige avariiolukorras ning ka sõitmist segavate faktoritena. Erandid ei ole ka töökindad, lahtised porimatid, tikutopsid, juuksenõelad, rahakotid, joogipudelid jne"

Pran, Sul ju õigus "erimasina" kohta aga just see lõiguke näitab, MILLEGA EAL siiani tegeleb - labase ja nõmeda "ärapanemisega". Nüüd on keegi seltsimees Sepp selles "ametis", vanasti olid paar teist kodanikku, kes silmaga naaste kaalusid ja muud analoogset teha suutsid. Aga ma julgeks meelde tuletada, et ni irahvasprint kui -ralli käivad SAMADE tehnilistega ja OH ÕNNETUST, rahvarallis suisa SUNNITAKSE sõitjad eluohtlikku Legendiraamatut, Ajakaarti ja ka pastakat lahtisena autos kasutama!!! Ja äkki mõni tahab ka stopperit-täppiskella kasutada... Seltsimees Sepp: järgmisel rahvarallil korjake ka NEED ASJAD autodest ära, mõneteist grammine töökinnas uksetaskus juba on eluohtlik ese... paarisajagrammine raamat on suisa tuumapomm. Karauul, mitte sittagi pole muutunud!!!

pran, 08.08.2014 08:24
Reeglid on olemas. Idu on selles, et kui soovid võita ja samas reeglitest kinni kinnipidada, siis pead ehitama endale nn. erimasina (loe: „mitte tänavalegaalse“). Kui sa sellist endale ei ehita, siis oledki tehnilise meelevallas, kes siis otsustab, kas sinu auto talle täna meeldib või mitte. Arvi27 juba teadiski, et enamus masinatest ei läbiks CO kontrolli - küll seda ka varsti kontrollima hakatakse. Tänavalegaalse masinaga saad üldjuhul peale küll, kuid etteotsa jõudmine unusta ära. Lootus jääb, et kõiki võistlejaid ei julgeta täie rangusega kontrollida, sest kellele sa neid võistlusi siis edaspidi korraldad. Üks tuttav käis tänavaautoga Otepääl ja ütles, et enam ta oma autot lõhkuma ei lähe.
to: arvi27 „Kõik mis pole lubatud on keelatud“ on mõiste päris autospordist. Mõelge natuke ja saate ise aru, et tänavaautode puhul selline lähenemine ei kehti.

PriitV, 06.08.2014 02:16
Arvi: 15 autospordiga sarnanevat SUURT asja + veel mõned, kus mootoritega pistmist pole + pisemaid "omakeskis" asju ;) Seega kogemust jagub.
Aga siin on Sul tuline õigus: RAHVAspordiga pole Eesti amatöörrallidel ja -sprintidel AMMU enam midagi pistmist ja aeg oleks ka see lollus sellisel kujul lõpetada. See kamarajura käib juba üle 10 aasta ja oleks aeg asi ÕIGE nimega nimetada: AMATÖÖRRALLI. Ja siis muutub ka Sepa jutt "lahtistest asjadest" ja muu sisuliselt õige jutt arusaadavaks. Praegu RAHVAspordi konteksti panduna ajab Sepp lihtsalt lolli möla. Ehk tehtagu omale kõigepealt selgeks, mis asi on RAHVA- ja mis AMATÖÖR(spordi) vahe ka muudel aladel. Tegelikult olen ma sedasama väitnud võistlejakaardi ehk amatöörsportlase tunnistuse kehtima hakkamisest alates: see ei ole RAHVAsport.

arvi27, 30.07.2014 19:02
sm. rahvasportlased, kui soovite oma tänavasõidu autoga osaleda rahvaspordiüritusel, siis ei keela teid keegi. Laske käia, mida te ulute siin foorumis. Soovitaks avalikult ja irooniliselt Raiksile uus aju osta, aga mitte kapoti alla, vaid istme ja rooli vahele. Aga pran võiks üle lugeda tänavapildist kõik autod, mis osalevad rahvaspordiüritustel ja " järele aidatud autod" rahvaspordiüritusel saata tehnilisele ülevaatusele, kasvõi heitgaasi testi tegema. Heitgaasi norme täitev auto on LE-le vastav ja saab osaleda rahvaspordiüritussel. Need, kes teavad, et keegi on auto aju üle kirjutanud ja katavad neid valemängijaid, ei peaks tikkuma rahvaspordiüritusele. Kui tehnilisi tingimusi tõlgendada või veel hullem lugeda ei oska, siis on viga meditsiiniline. Kõik mis pole lubatud on keelatud - nii lihtne see on. Veel - mitu rahvaspordiüritust olete ise korraldanud ?Tulemused avaldage foorumis.

Raiks, 30.07.2014 14:02
No ei saa kommenteerimata jätta.
Sepp ütleb, et tehnilised tingmused on selleks, et luua sõitjatele võrdsed ja turvalised eeldused... Aga ise tegutseb risti vastupidi – võtab maha vahetatud ajuga võistlejad, kuid sama võimsad üle kirjutatud ajuga lubab võistlema, mis juhendi järgi ei ole samuti lubatud. Ja mida peaksid tegema näiteks vanemate masinatega sõitjad, kui nende aju ei saagi ülekirjutada, kus siis see võrdsus ühe klassi sees on.
Kas kõik peaksid siis endale uued autod ostma, kui sellest ajust nii palju sõltub ja kui sellest ei sõltu, siis miks seda üldse kontrollida?
Kui õigesti aru saan, siis tehniliste tingimuste järgi ei tohiks sellised masinad nagu üldse sõita, LE-de järgi pole mingit probleemi ja isegi rahvaspordikomitee sai lõpuks aru, et kui ei suuda kontrollida, siis pole mõtet kontrollida ja lasigi eelmine aasta ajud vabaks. Kontrollijad ajavad ikkagi mingit kõigile arusaamatut jonni, kannatajad on võistlejad.
Nii kui pudru ja kapsad on see kogu sari. Väga tundub, et see Saaremaa rahvasprint oli ikkagi osaliselt kellelegi kättemaks, naerdi näkku ja teised kihutavad sama võimsate masinatega edasi. Elu on näidanud, et sitt mis teistele keerad, tuleb varem või hiljem endale tagasi.

Ja miks ei räägi keegi sellest, et Saaremaa rahvasprindil oli keskmine kiirus jälle suurem kui juhenditega lubatud. Miks siin kedagi ei karistatud?

meiz, 30.07.2014 13:03
See on sul muidugi tõsi, et LE-s pole nendest piirangutest juttugi. Mitte midagi seal auto ehituse ja muu taolise kohta pole ega reguleerita.

pran, 30.07.2014 09:53
EAL-i suurim viga nn. LE-dele vastavate tänavaautode rahvasarja korraldamisel on see, et tegelikult nad ju ei luba LE-dele vastavaid autosid sõitma.
Teine suur viga on see, et nad ei suhtle võistlejatega piisavalt määral.
Näiteks:
-ei tohi kasutada turvakaart, mis antud formaadis oleks kui rusikas silmaauku
-ei tohi muuta kollektorit, õhuvõttu, aju, mida LE-de järgi ei reguleerita põhjusel, who cares kui sa vahetad masinal ebaolulisi asju. Samas aetakse taga mingit ulmelist algupära ja seeõttu kaob igasugune võimalus vanemate masinatega konkurentsis püsida
Samas lubatakse kasutada näiteks sportvedrustust, mille kasutamine tänaval igapäeva sõiduks on täiesti mõtetult kallis.

Tegu ei ole sarjaga tänaval sõitvatele autojuhtidele vaid spetsiifilistele nõuetele vastava hobiautode sarjaga, millele on lubatud sõita 150-ga metsas puude vahel.
Aga EAL-i ametnikud räägivad koguaeg, et iga inimene saaks tänavalt tulla.
Arvan, et LE-le vastavast tehnilisest ülevaatusest piisaks, tehnilisel kontrollil peaks olema õigus kordusülevaatusele saata, muidu peale ei lasta. Kõik ülejäänud on radade valiku küsimus. Korraldaja peab tagama, et kiirus oleks mõistlik, täna 50km/h, samuti on korraldaja huvi rohkem võistlejaid. Kõik oleksid rahul. Praegu on mingi pidev ving.

 

| 1-20 |
Artikli juurde
18.04.2024
Kreenholmi manufaktuuri alal tuleb rallisprindivõistlus
Artikli juurde
18.04.2024
Romet Jürgenson: rallikarjäär on läinud selgelt ülesmäge
Artikli juurde
22.04.2024
Mārtiņš Sesks stardib Ford Puma Rally1 autoga kahel MM-etapil
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia