|
Otsing
|
Sisukord
|
Reklaam
|
Kontaktinfo
Aktuaalne
|
Uudised
|
Fotoalbumid
|
Foorum
Võistlused
Autoralli
Rallisprint
Rallikross
Autokross
Superkross
Rahvakross
Rahvaralli
Rahvasprint
Jäärada
Meedia
Uudised
Artiklid
Intervjuud
Online intervjuud
Fotod
Kalender
Dokumendid
Ankeedid
Juhendid
Profiilid
Võistlejad
Kuulutused
Sõidukid
Varustus
Varuosad
Varia
Rehvid / veljed
Viited
Vaata viiteid
Päevapilt
Küsitlus
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Jah
Ei
Ei oska öelda
Vasta
|
Tulemus
Teata meile
rally.ee
lugeja saab sündivate uudiste kohta ise vihjeid anda:
E-posti aadress:
Saada teade
Partnerid
rallifotod.eu
Avaleht
>
Uudis
> Kommentaarid
rally.ee
02. veebruar 2005 15:43
Tagasi
Trüki lehekülg
Pühapäeval toimub Tapa lennuväljal jäärajavõistlus
Kommentaare lisatud:
47
Sorteeritud esimestena:
Uuemad
Vanemad
|
1-20
|
21-40
|
41-60
|
to kommijatele
, 10.02.2005 20:00
Ärge palun hädaldage nii palju!
2wd
, 10.02.2005 20:23
see ei ole hädaldamine...õiglust otsitakse taga!
ray
, 10.02.2005 21:27
eks see nii on jah, et jäärajal oleneb tulemus tavarehvi puhul ikkagi 80-90% rehvist, millega sõidad
keps
, 11.02.2005 09:19
Ärge jurage mingist naastu kaalust,olgu ta siis 1,2 või 2,5 g vahet ei ole rehvist ronivad nad ühtemoodi välja järgi proovitud ei ole mõtet targutada.Välja ei roni kui on liimitud aga tänava rehv ei liimita.
x
, 11.02.2005 09:40
liimid pakiauto naelad või tsiklinaelad sisse siis on nagu titepiigid all, pikemalt väljas
Kuule Keps
, 11.02.2005 22:26
Ära jura sina sellest liimist ja väljatulemisest. proovi süveneda asja tuuma. Või oled üks nendeseast kes teevad selleks kõik.et mitte LE. järgi toimida. Edu sulle võibolla hakkad kunagi füüsika põhireeglitest ka aru saama. Vahe just ongi kaalus, sest miks korralik võistleja peab võistlema 1,1 g. kaajuva ja 11mm. pika naastuga selliste rehvide vastu millesse on topitud 2,5grammised ja 13 mm pikad naastud. Vahe pole kindlasti nii suur kui titepiigil ja pärispiigil kuid see vahe on SUUR. Viilige ja käiake oma piike edasi kuni kunagi mõni juht kelle käes kangid on need tingimused kõigile arusaadavalt ära oskab põhjendada. Praegustest tingimustest loen mina välja, et kõvasulam tohib väljaulatuda naastu korpusest max. 2mm. mis on tunduvalt loogilisem kui seda teha kummipinnalt. Loodaks ainult arukate inimeste arvamusi.
to KAKI
, 12.02.2005 02:33
PAlun juhata mulle kätte selline ARK ülevaatuspunkt kus sulle väidetakse et rehve kontrollitakse just nii nagu sa väidad. jah se seadus kehtib, kuid kontrollijatel kasvab töö üle pea, EI OLE VÕIMALIK KÕIKE KONTROLLIDA!!! Seega on jääraja korraldamise üldtingimustesse kokku lepitud just need rehvide kontrollimise parameetrid nagu seal on: naastu väljaulatuvus rehvi pinnast, naastu teraviku läbimõõt jne.
to Kuule keps: mõtle nyd nati oma teooria üle, mõõta tervaiku ulatuvust naastu jämedast osast...IRW......kas siis jääl se jäme osa ei töötagi??? paneme sis kohe piigid alla äkki ah?
|
1-20
|
21-40
|
41-60
|
Kasutajakonto
Kasutaja:
Salasõna:
Registreeru kasutajaks
Unustasin parooli
Nädala uudiste TOP
06.06.2024
Estonia rallil stardib meie ralliparemik eesotsas Ott Tänakuga
04.06.2024
Napp edu tõi Tänakule Sardiinia rallilt võidu
Uudiste arhiiv
Autotest
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
Fotoreportaažid
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur
(
0
)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023
(
0
)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23
(
0
)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
Diskuteeri ja avalda arvamust
27.05.2024 09:59
RallyX 2024 Kouvola Finland
(
0
)
06.05.2024 08:00
Latvian-Lithuanian Rallycross Championship 2024
(
0
)
03.05.2024 14:22
Est Rx 1. Etapp Raassilla
(
1
)
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp
(
0
)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO
(
0
)
Vaata foorumiteemasid
Avaleht
|
Otsing
|
Sisukord
|
RSS
|
WAP
|
Reklaam
|
Kontaktinfo
|
Reeglid
Kõik õigused kaitstud © Dangerman OÜ.