Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
14. august 2003 15:35
Loe kommentaare (7)
Trüki lehekülg

Mario Karusel üks tiitel käes

 Loe lisaks
Kalle Allik pani veoautokrossi ajaloo kaante vahele

Missos algab autokrossi suvine hooaeg

Viljandis avatakse fotonäitus «Veoautokross läbi aegade»

Mario Karuse saavutas Gulbene minirallil klassivõidu

Sarja liidrid Karuse ja Saar jäid Laitses võitmatuks

Valitsev krossimeister Karuse võitis avaetapi Taalis

Mario Karuse. Foto: Peeter Nooni
Mario Karuse kindlustas Kogulas endale autokrossi Eesti meistritiitli esiveoliste sõiduautode klassis. Noor valgalane peab tiitlit pisut alaväärtuslikuks ja ihaldab palju rohkem hoopis rallikrossisarja meistripärga.

"Autokrossi arvestuses polnud esiveoliste masinate konkurents just eriti tihe," tunnistas kõigest 17-aastane Mario Karuse. "Rallikross on mulle praegu palju tähtsam ja seal on rebimine tihedam."

Kui autokrossi valitseb Karuse ülivõimsalt (temal 113 punkti, teisel mehel Ahti Seil 47 - suur vahe tuleneb ka võistlussüsteemi omapärast), siis rallikrossis peab ta hetkel leppima teise kohaga Haiti Arendi järel. Arendil on 38 punkti, Karusel 33. Sõita on jäänud kaks etappi ja ühelt võistluselt on võimalik teenida maksimaalselt 15+1 punkti (kiireima ringi eest), teine koht etapil tasustatakse 12 punktiga.

"Muud ei jää üle, kui tuleb kaks viimast etappi võita," teadis Karuse retsepti, kuidas tulla võitjaks. "Viimasel etapil Kogulas oli mul sõiduga kõik korras, kuid tehnika lagunes ära." Valgalane teenis Saaremaal boonuspunkti kiireima ringi eest ja juhtis ka ERK 2500 klassi finaalsõitu, kui purunenud käigukast ta pealtvaatajaks jättis.

"Vihale ajas see, et üks ring enne finišit, olles kindel liider, purunes autol peaülekanne. Mehaanikud näitasid juba teisel ringil, et võta maha - edu on suur. Jälgisin ise ka peeglist kui kaugel konkurendid on ning sõitsin rahulikult," lausus Karuse rally.ee online ralliajakirjale pärast Kogulas toimunud võistlust.

"Endas olen ma üsna kindel, kui ainult auto vastu peaks," jätkas ta. "Senistel võistlustel olen alati parima aja välja sõitnud, kuid õnne pole olnud ja auto ei ole kestnud."

Mario Karuse on tänavusel hooajal ainus eestlane, kes on võistelnud ka Lätis toimuvatel rallikrossidel. "Praegugi mõtlen, et kas minna nädalavahetusel (16.-17. augustil - toim.) Smiltenesse või Taali," mainis ta. "Lätis on konkurents meie omast palju tihedam ja tase kõrgem. Pjedestaalile pole ma seal kordagi pääsenud."
Artikli juurde
18.04.2024
Kreenholmi manufaktuuri alal tuleb rallisprindivõistlus
Artikli juurde
18.04.2024
Romet Jürgenson: rallikarjäär on läinud selgelt ülesmäge
Artikli juurde
22.04.2024
Mārtiņš Sesks stardib Ford Puma Rally1 autoga kahel MM-etapil
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia