Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Teele Sepp
05. veebruar 2012 17:58
Loe kommentaare (0)
Trüki lehekülg
Mika Rantasalo - Tero Rönnemaa Opelil. Foto: Pille Russi / Autoleht

E-Cup karikasarja avaetapi võidupunktid läksid Soome

Laupäeval, 4. veebruaril 2012 toimunud E-Cup karikavõistluste avaetapil osales ühtekokku 27 meeskonda. E-Cup karikavõistlustele registreerus sellel võistlusel 15 meeskonda.

Ralli absoluutvõidu saavutasid sarjavälises neliveoliste autode klassis osalenud Siim Plangi ja Marek Sarapuu. Alanud hooaja E-Cup karikasarja avaetapi maksimaalsed absoluudipunktid noppisid aga soomlased.

Ralli absoluutarvestuses teise koha, kuid karikasarja võidu saavutasid E10 klassi Opel Kadetil kihutanud soomlased Mika Rantasalo - Tero Rönnemaa. Meeste endi sõnul neile Otepää talveralli väga meeldis, lumeolud olid paremad kui neil kodumaal, rallirajad väga heas korras ning konkurents tugev. "Usun, et võimaluse korral osaleme kõikidel E-Cup karikasarja võistlustel, sest rallid on siin alati hästi korraldatud ning võidusõit pingeline," kommenteeris Tero Rönnemaa.

Ralli absoluutarvestuses kolmanda ning karikasarja arvestuses teise koha saavutasid klassis E11 BMW M3-l kihutanud Ago Ahu ja Kalle Ahu. Kuigi vennad saavutasid oma masinaklassis kõik katsevõidud, jäid nad üldarvestuses soomlastele ligi poole minutiga alla.

Piloodi Ago Ahu arvates sõltus kõrgem absoluudikoht lihtsalt liiga suurtest külmakraadidest, mis rehvil korralikult tööle ei lasknud hakata ja seega tagaveolise autoga sõidu oluliselt libedamaks muutsid ning esiveolisele Opelile eelise andsid. Ago Ahu jäi kokkuvõttes võistlusega siiski rahule, sest leidis, et see oli väga heaks trenniks enne esimest Eesti meistrivõistluste etappi. Nemadki plaanivad karikasarja kõikidel võistlustel osaleda.

Ralli üldarvestuse neljas ning E-Cup karikavõistluste kolmas positsioon läks sel korral samuti klassis E11 BMW M3-l kihutanud Vallo Nuuterile ja Alari Kuprile. Ralli alguses mõned sõiduapsud teinud Nuuter arvas, et sõiduoskused on talvel ilmselt pisut rooste läinud, kuid päeva lõpus olid mehed positiivselt meelestatud, sest ralli lõpetati ning seda hea tulemusega nii absoluut- kui klassiarvestuses.

Neile järgnesid klassis E10 VW Golfil osalenud Martin Saar - Karol Pert, ralli üldarvestuse kuuendad ja klassi E9 võitjad Einar Valdmaa - Janno Older Toyota Corollal ning ralli üldarvestuse kaheksandad Lauri Luts - Urmo Luts klassi E10 VW Golfil.

E-Cup karikavõistluste teine etapp toimub mai lõpus samuti Lõuna-Eestis, kuid siis saab kihutada juba kruusateedel ning kindlasti veel tugevamas konkurentsis.
Artikli juurde
18.04.2024
Romet Jürgenson: rallikarjäär on läinud selgelt ülesmäge
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia