Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Rando Aav
24. jaanuar 2010 22:51
Loe kommentaare (0)
Trüki lehekülg
 Foto: Andres Puusepp

Sander Pärn proovib tänavu erinevaid võimsamaid autosid

Mullu 1,6-liitrise mootorimahuga Citroenil võistelnud Sander Pärn osaleb tänavu rallivõistlustel võimsamate autodega. Hooaega alustas ta Võru talverallil renditud Renault Clioga, kuid paraku jäi sõit katki.

Sander Pärn ja Ken Järveoja, kes said Autostils Rally Technica Renault Cliot rallile eelneval õhtul pimedas ilma lisatuledeta proovida vaid paarikümne kilomeetri jagu, alustasid talvist võidusõitu Lõuna-Eestis sellele vaatamata üsna heas tempos.

Pärn selgitas, et autoga harjumine ei olnud keeruline: "Lihtne oli kohaneda, midagi keerulist polnud. Käiguvahetus oli erinev, võrreldes minu eelneva autoga, aga sellega harjusin ka kiirelt ära ja sain hakkama. "

"Auto oli tõepoolest kiire, oluliselt võimsam," jätkas lätlase Zigurds Kalninsi endise autoga sõitnud Sander Pärn. "Rõõmu teeb see, et ma ka oskasin kohe sellega kiiresti sõita. Seda näitab esimeselt katselt saadud üldarvestuse 21 ja N3 klassi parim aeg."

"Oli ainult üks intsident, kui teise katse lõpus üks kiire ja pikk vasakkurv "pikaks läks". Nii juhtus arvatavasti seetõttu, et trajektoor oli vale ehk sai liiga vara kurvi sisse mindud ning kiirus oli suur. Põrutasin hooga läbi suure lumevalli. Siis viskas korraks auto õhku, aga maandusime tagasi teele, kuid midagi murdus alt ära - arvatavasti šarniir ja võib-olla ka pooltelg. Edasi ei olnud võimalik sõita."

"Kahjuks sellega oli minu ja Keni jaoks ralli lõppenud," nentis esmakordselt 2-liitrise mootorimahuga võistlusautol ralliteid vallutanud Sander Pärn. "Nendel Cliodel pidavatki olema need kohad nõrgad, et kui natukene kuhugi pihta sõidad, siis purunevad kergelt. "

Sander Pärn tunnistas, et ralli katkestamine tegi meele mõruks, ent kogetu lisas optimismi tulevikuks. "Kahju on muidugi, et ralli nii ruttu pooleli jäi, kuid veendusin, et Clio on kiire auto ning ma oskasin sellega kohe ka kiiresti sõita - mul on hea meel selle üle."

Ta lisas, et läinud aasta lõpul sai senine ralliauto Citroen C2 müüdud ning arengut silmas pidades on tänavu plaan võistlustel osaleda eeskätt võimsamail autodel: "Tahan sel aastal proovida erinevaid 2-liitriseid, võimsamaid autosid."

Kindlasti teeb Sander Pärn kaasa järgmise Eesti autoralli meistrisarja etapi, Tallinna ralli, kuid ta ei välistanud ka osalemist mõnel muul võistlusel. "Kas vahepeal kusagil sõidan, seda ei oska hetkel öelda."
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia