Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
20. juuni 2003 21:47
Loe kommentaare (0)
Trüki lehekülg

Küprose ralli esimese päeva kokkuvõte

 Loe lisaks
Hirvonen jätkas Fordi rekordit

Tootjafirmade maailmameistrivõistluste punktiseis pärast 2003. a. 4. etappi

Autoralli maailmameistrivõistluste punktiseis pärast 2003. a. 7. etappi

Küprose ralli võitis Petter Solberg

Markko Märtin katkestas, Petter Solberg juhib

Markko Märtin katkestas

Märtin tõusis teise katsega kuuendaks

Täna antakse start Küprose rallile

Marcus Grönholm Küprose ralli neljandal katsel. Foto: Reuters / Scanpix
Juba ralli esimene päev näitas, et ralli ei võida mitte piloot, kes on kiireim, vaid see, kelle autol on kõige vähem probleeme. Soomlane Harri Rovanperä võitis esimesed kolm kiiruskatset, kuid käigukastiprobleemide tõttu neljandal katsel pidi ta liidrikoha loovutama kaasmaalasele Marcus Grönholmile.

"Ma ei saanud hommikul endast kõike anda, sest see oli natuke rehvide olukorra ja samuti natuke katsete loomuse taga kinni. Teed olid üsna kitsad, mis tähendab, et ei saa samal ajal kiiresti sõita ja autot teel hoida. Käigukasti probleem oli pettumus, kuid me oleme ikkagi teised, mis ei olegi nii halb," kommenteeris Rovanperä.

Kolmandat kohta hoiab Petter Solberg, keda lahutab 3,5 sekundit Rovanperäst ja 10,3 sekundit liidrist. "Katsete kitsastes lõikudes mängisin ma diferentsiaali seadistustega, auto juhitavus on hea, kuid nende teede jaoks veel mitte ideaalne. Kolmas koht on mulle hea, kuid väga palju on veel ees," lausus norrakas.

Asfaldispetsialist Gilles Panizzi (Peugeot) hoiab neljandat kohta ja tema kaasmaalane Sebastien Loeb (Citroen) viiendat. Loeb selgitas: "Kui teepind on hea, siis auto töötab hästi, kuid kui oleme lahtisel kruusal, siis auto ujub liiga palju. Päeva esimesel katsel tahtsin ma olla ettevaatlik ja sõita kindlapeale, kuid ma olin liiga ettevaatlik ja kaotasin palju aega. Muudatused, mis pärastlõunal auto juures tehti, mõjusid. Pärast esimest katset ei arvanud ma, et ma võin siin midagi saavutada."

Ford Focus WRC 2003 aasta mudelit kimbutasid esimesel päeval hüdraulika probleemid. Markko Märtin pidi neljandal katsel käike vahetama manuaalselt ning sama oli kogenud Francois Duval teisel katsel. Kuna Fordil on käigukangi ja käsipiduri jaoks üks hoob, siis hüdraulikaprobleemide tõttu ei saanud piloodid kasutada käsipidurit, mis on sealsetes kurviderohkes maastikus ülioluline. 2002 aasta mudelil sõitval Mikko Hirvonenil probleeme ei olnud. Markko Märtin hoiab avapäeva järel seitsmendat, Duval ja Hirvonen vastavalt üheteistkümnendat ja kaheteistkümnendat kohta.



Tulemused


1. Marcus Grönholm (Peugeot 206 WRC) 1:28:49,8
2. Harri Rovanperä (Peugeot 206 WRC) +06,8
3. Petter Solberg (Subaru Impreza WRC 2003) +10,3
4. Gilles Panizzi (Peugeot 206 WRC) +13,9
5. Sébastien Loeb (Citroen Xsara) +40,4
6. Colin Mcrae (Citroen Xsara) +55,7
7. Markko Märtin (Ford Focus RS WRC 3) +01:22,3
8. Richard Burns (Peugeot 206 WRC) +01:31,2
9. Carlos Sainz (Citroen Xsara) +01:33,2
10. Freddy Loix (Hyundai Accent WRC 3) +02:05,0
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
05.02.2024 01:29
Otepaa Talveralli 2024 (3)
22.01.2024 10:06
Rally Aluksne 2024 (4)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia