Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Marek Mägar
05. oktoober 2008 22:37
Loe kommentaare (1)
Trüki lehekülg

Aava edukas sõit Kataloonia rallil sai kurva lõpu

 Loe lisaks
Autoralli maailmameistrivõistluste punktiseis pärast 2008. a 12. etappi

Citroen saavutas Kataloonia MM-rallil kaksikvõidu

Citroenil endiselt kaksikjuhtimine, Aava jätkuvalt kuues

Kataloonia ralli avapäeva lõpetas liidrikohal Loeb

Aava ja Loeb läbisid ralli testikatse võrdse ajaga

 Foto: Urmo Aava Rally Team
Urmo Aava, kes pidas Hispaanias Kataloonia MM-rallil maha ülipõneva duelli norralasest Subaru piloodi Petter Solbergiga, oli sunnitud sõidu katkestama viiendalt kohalt vedrustuse purunemise tõttu.

Urmo Aava ja Kuldar Sikk läbisid Kataloonia ralli eel Hispaania mägiteedel 150 kilomeetri pikkuse asfalditesti, mis andis sõitjatele hea enesetunde ja kindluse enne järjekordset etappi.

Alates ralli avapäevast näitas Urmo Aava häid kiiruskatsete vaheaegasid ning pidas tõsist omavahelist heitlust nii Petter Solbergi, Chris Atkinsoni kui ka Jari-Matti Latvalaga. Teise võistluspäeva lõpuks edestas Aava Atkinsoni ja Latvalat enam kui poole minutiga ning kaotas viiendat kohta hoidnud Solbergile kõigest 1,4 sekundit.

"Laupäevaste kiiruskatsete teistkordsel läbimisel tundsin endas kindlust, et võin Petterit rünnata. Olin saavutanud hea sõidurütmi ning auto seadistus töötas suurepäraselt," rääkis Aava.

"Pühapäeva hommikul alustasin kohe rünnakut ning sain Solbergile juba päris kannule. Enne ralli viimast hooldusala edestas norralane meid vaid 0,1 sekundiga. 16. kiiruskatsel õnnestus meil Solbergi juba võita kolme sekundiga ning me tõusime koha võrra kõrgemale, kokkuvõttes viiendaks. Eelviimasel katsel tabas meid aga paraku ebaõnn – lõikasin ühte kiiresse S-kurvi liiga sisse ning kokkupõrge äärekiviga vigastas auto vedrustust. Purunenud õõtshoob õnnestus küll välja vahetada ja lõpetada allesjäänud kaks kiiruskatset, ent siis purunes vedrustus täielikult ja edasine sõit osutus võimatuks," kirjeldas Urmo Aava sündmusi.

"Tean, et olime saavutanud hea kiiruse ja väljasõidetud lisakatsete ajad tegid ka meile endale rõõmu, kuid jah... Kogu südamest tahtsin ma selle hea tulemusega ka ralli lõpetada. Kuid see meil paraku ei õnnestunud."

"Häid aegasid suudame me sõita ja seda oleme me ka tõestanud, kuid nüüd tuleb üritada ka rohkem stabiilsust leida," jätkas WRTE meeskonna ridades Citroenil võistlev eestlane. "Nädala pärast on ees juba Korsika ralli ja sealsetel teedel üritame me siin saavutamata jäänud tulemust lõplikult ära vormistada."
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
05.02.2024 01:29
Otepaa Talveralli 2024 (3)
22.01.2024 10:06
Rally Aluksne 2024 (4)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia