Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
03. juuni 2003 22:27
Loe kommentaare (1)
Trüki lehekülg

Ahud tahavad Võrus korralikku lahingut pakkuda

 Loe lisaks
Eesti ralli MV punktiseis pärast 2003. a 4. etappi

Lõuna-Eesti ralli võitis Margus Murakas

Laupäeval toimub rahvusvaheline Lõuna-Eesti ralli

Lõuna-Eesti rallile registreerus 57 ekipaaži

Martin Rauam: Peame edaspidi rohkem pingutama

Lõuna-Eesti rallil stardib kaks WRC-autot

Viita ihkab Lõuna-Eesti ralli võitu

Lembit Soe loodab Lõuna-Eestist klassivõitu

Vennad Ahud 2003. aasta Tallinna rallil. Foto: Ilmar Aavik
Lõuna-Eesti rallile panevad Ago Ahu ja Kalle Ahu suuremaid lootusi, ning loodavad N-rühma Mitsubishi Lanceril konkurentidele Võrumaa teedel korraliku lahingu pakkuda. "Teed on seal meeldivad ja rasked, mis nõuavad head legendi ja koostööd," ütles Kalle Ahu.

"Ainus miinus on ehk see, et vanemad sõitjad on neid teid niipalju nühkinud," lausus Kalle Ahu järgmisel nädalavahetusel aset leidva Lõuna-Eesti ralli kohta. "Auto on meil oma mudelilt ka üksjagu vana ja kindlasti nii võimsuselt, kui paljudelt muudelt omadustelt jääb uuematele alla. Hobujõudude vahe on ka üksjagu suur," jätkas Ahu ja lisas, et siiski tahetakse Võrus korralik lahing pakkuda.

Ahude võistlusautol oleks meeste endi sõnul vaja teha mootori hooldus. "Täpselt ei teagi hetkel, milline kiiruskatsete kilometraaž on. Kindlasti tuleks teha profülaktiline hooldus - vahetada kolvid ja kepsud," ütles Kalle Ahu. "Oleks vaja autot tõsiselt hooldada, ent kuna oleme endiselt suhteliselt madalseisus, siis on nagu on."

Hiljuti käisid Ago Ahu ja Kalle Ahu Soomes testirajal, kus ajapuudusel olulisel määdal trenni ei tehtud, ent kuna Soomes sõitmise kogemused seni puudusid, jäädi reisiga väga rahule. Helsingist 95 kilomeetri kaugusel asuv ametlik treeningu- ja testirada pakkus eestlastele meeldejäävaid elamusi.

"See rada nägi välja nagu tõsine kiiruskatse, pikkusega neli kilomeetrit. Trass kulges metsas kinnisel alal," selgitas Kalle Ahu.

"Tõsiseid emotsioone tekitas see, et rada oli väga huvitav. Arvan, et seda ei saa nimetada tüüpiliseks Soome katseks. Kui tüüpiline rada on seal trampliinidega ja kiire, siis see oli kitsas ja samas väga ohtlik. Oli koos kõikvõimalikke erinevaid kurve ja hüppeid, samuti järske mahapöördeid ning tagasipöördeid. Sõitsime raja läbi kuuel korral (edasi-tagasi - toim.)," lisas Ahu.
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia