Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
30. juuni 2007 16:00
Loe kommentaare (2)
Trüki lehekülg

Nurkse lisakatse katkestati ränga väljasõidu tõttu

 Loe lisaks
Müil pidi Viru rallil tunnistama Sinijärve paremust

Rainer Aus jätkab Eesti autoralli meistrisarja liidrina

Jaanus Murakas saavutas A-rühmas kolmanda koha

Viru rallil jõudsid poodiumile kolme riigi esindajad

Margus Murakas pääses avariist oluliste vigastusteta

Viru ralli teine võistluspäev algas liidrite ebaõnnega

Armo Avila rallidebüüt algas sõiduga viljapõllule

Margus Murakas: Trumpi homseks tagataskus ei ole

 Foto: Rando Aav
Viru ralli pikim ja kõige rängemaks osutunud kiiruskatse katkestati, kui rajalt välja sõitnud rallipaarile Meelis Lillemets - Mart Teesalu oli kaardilugeja vigastuste tõttu vaja kutsuda kiirabi.

Finišieelses kurvis kaldus teise liiga noortearvestuses võistleva ekipaaži Meelis Lillemets - Mart Teesalu Ford Escort teelt välja ja paiskus juhipoolse küljega vastu puud ning lendas saadud löögist teise küljega sügavasse kraavi.

Katse lõpus ralliraadiole infot edastanud Ly Menovi sõnul toimetati kaardilugeja kiirabiga ära. "Luud-kondid tundusid terved olevat, kuid tema parem käelaba sai klaasikildudest vigastada," rääkis Menov.

Võistlejate hinnangul osutus 21,42 kilomeetri pikkune kiiruskatse kogu võistluse kõige karmimaks. "Sõitjad rääkisid, et tee oli hästi aukus. Sealt viskas auto suurel kiirusel üles. Lõpuks tulid kiivri suurused kivid välja," jagas Menov infot. Ta lisas, et katse halvast olukorrast andis tunnistust ka õnnetuspaika sõitnud kiirabibrigaad, kes kaotas teel tagavararatta ja oli tulles auto detaile sedavõrd lõhkunud, et kanderaami autost kättesaamiseks tuli vaeva näha.

Veokamehed, kes katsel aja peale ei sõitnud, saavad tõenäoliselt žürii otsusel ühise arvestusliku aja. Analoogselt käituti ka tänase esimese pooleli jäänud katse puhul, kui klassi N3 sõitjaile määrati ajaks 9:24,9, klassi A6 võistlejaile 9:25,5 ning ülejäänutele 9:47,0.
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia