Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Rando Aav
19. mai 2006 1:02
Loe kommentaare (9)
Trüki lehekülg

Remmak plaanib sel hooajal rallirajale tuua Evo 9

 Loe lisaks
E-rühma sõitjad pidasid ülesõite pikkadeks

Jaanus Murakas sportralli debüüdiga rahul

Egon Kaur: Konkurendid olid seekord väga kiired!

Marco Leed tabanud ebaõnn viis Jaanus Liguri võiduni

Tallinna rallil valitsesid saarlased masinaklassis E8

Rauam ja Kraag Tallinna rallil kiireimad eestlased

Märtini näpunäidetest oli kasu, kuid rehvid vedasid alt

Sebastian Lindholm võitis Tallinna ralli viiendat korda

Margus Remmak - Olaf Suuder Tallinna ralli finišis. Foto: Rando Aav
Pärast Tallinna rallit, mille Margus Remmak ja Olaf Suuder lõpetasid auto tehniliste probleemide tõttu alles teises kümnes, kinnitas piloot, et veel tänavu võib kõne alla tulla uuema võistlusauto muretsemine.

Harju KEK Ralliklubi ridades võistelnud Margus Remmak ja Olaf Suuder alustasid Tallinna rallit väga heas tempos. Avapäeval kavas olnud kahe katse kokkuvõttes oldi parimate eestlastena absoluutarvestuse neljandal kohal ja N-rühma kolmandad. Sellises järjestuses mindi vastu ka teisele rallipäevale.

"Esimene päev oli meil väga hea ning et teise päeva katsed tundusid sarnased avapäeval läbitule, lootsime teha vähemalt sama kiiret sõitu," ütles Remmak.

Laupäevased kiiruskatsed algasid Mitsubishi Lancer Evo kuuel sõitnud rallipaarile esikümne aegadega, veidi vähendas kiirust neljandana rajale minek - eespool startinud puhastasid tagant tulijaile teed lahtisest kruusast. Mida katse edasi, seda murelikumaks Remmak muutus - vahed konkurentidega suurenesid. "Tempo langes pidevalt, kuni mootor purunes. Mis hetkest täpselt võimsus vähenema hakkas, veel ei tea," selgitas ta.

Hoolduses tehtud väikesed muudatused ei andnud loodetud tulemust. Meeskonnal tekkisid juba kerged kahtlused oskustes, kuna kaotust sõites hinnata ei oska. "Istmikuga seda ei tunne," nentis Remmak.

Mootorist kadus jõud ning kaks viimast katset läbiti juba ohutulede vilkudes. "Õnn oli seekord meiega, kuna Raplast tagasisõit Tallinnasse õnnestus ja finišipoodiumi alt sai läbi sõidetud," kinnitas tiim. "Tasuks 4 meistrivõistluste punkti, mis on küll oodatust väiksem saak, kuid siiski rohkem kui mitte midagi. Oleks võinud minna, nagu meie Soome konkurentidel, kes jäid Tallinna linna piirile seisma mootoririkke tõttu ning sisuliselt katkestasid 10 kilomeetrit enne ralli lõppu, olles juba läbinud kõik katsed."

"Et tehnika katki läheb, seda võib juhtuda igaühel," sõnas tänavuse Tallinna ralli N-rühma 12. ja üldarvestuse 16. kohaga lõpetanud Margus Remmak. Ta märkis, et selline olukord oli neile esmakordne: "Varem ei ole tehnika meid veel kordagi alt vedanud."

"Evo kuus on sellele vaatamata väga hea auto," jätkas Remmak, lisades, et tõenäoliselt leitakse sel hooajal võimalus muretseda veelgi parem auto. "Senine võistlusauto läheb ilmselt veel sel hooajal vahetusse Mitsubishi Lancer Evo 9 vastu."
Artikli juurde
18.04.2024
Romet Jürgenson: rallikarjäär on läinud selgelt ülesmäge
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia