Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
10. jaanuar 2006 18:04
Loe kommentaare (23)
Trüki lehekülg

Tallinnas esitleti vastloodud Subaru - E.O.S. rallitiimi

 Loe lisaks
Uue rallitiimi piloodid läbisid testil 70 katsekilomeetrit

 Foto: Indrek Allik
10. jaanuaril esitleti Tallinnas Markko Märtini ja Eesti Autospordi Liidu ühisprojekti, uut rallimeeskonda Subaru - E.O.S. Rally Team. Pressikonverentsil kõnelesid nii tiimi asutajad kui selle liikmed.

AS Mariine Auto salongis esitleti Subaru - E.O.S. Rally Team'i, mis saab oma esimesed tuleristsed juba eeloleval laupäeval Lõuna-Eesti teedel peetaval Eesti meistrivõistluste avaetapil "Eesti Talv 2006".

Kohaletulnud huvilistele näidati esmakordselt värskelt Prodrive tehasest Eestisse jõudnud uusi Subaru WRX STi spec C võistlusmasinaid, mis olid nüüdseks saanud ka ühtse disainilahenduse, mida Subaru - E.O.S. Rally Team tänavu kandma hakkab.

Kohalpeal jagasid kommentaare Markko Märtin, Eesti Autospordi Liidu peasekretär Arno Sillat ning võistlejad Martin Rauam - Kristo Kraag ja Rainer Aus - Toomas Kasak.

Mõlemad piloodid hindasid kõrgelt nende käsutusse usaldatud võistlustehnikat, ning avaldasid lootust, et eelseisval hooajal saab heitlus kõrgetele kohtadele toimuma just nende kahe valge Subaru vahel. Eesti Autospordi Liidu esindajana tõdes Arno Sillat, et tal on heameel esmalt juba 2004 aastal esile kerkinud idee käivitumise üle 2006 aastal ning lisas, et kõik edasine jääb juba pilootide võimusesse.

Pressikonverentsi läbi viinud Erki Berendsi küsimusele Markko Märtini rolli kohta loodud meeskonna tulevikus ja ka igapäevases töös vastas too, et püüab kaasa aidata kõigis valdkondades – nii sponsoritele usalduse tagamisel kui ka autode seadistamise ja pilootide nõustamise osas. Samas tõdes Märtin aga ka seda, et ei ole väga palju N-rühma autodega sõitnud ning et iga piloot peab auto saama eelkõige endale käepäraseks ja mugavaks seadistatud.

Esialgu sõidavad mehed kaasa kõik Eestimaa pinnal toimuvad autorallid, vastavalt näidatud tulemustele ja kiirusele otsustatakse, kas minnakse ka piiri taha välisvõistlustele või mitte. "Enne, kui kodus pole suudetud võita, pole mõtet ka mujale võistlema minna," sõnas Markko Märtin.

Martin Rauamil on N-rühma Subarul omajagu kogemusi, kuna neljal viimasel hooajal on ta rallidel osalenud just neljarattaveolisel autol. "Eks see Otepääl näha ole, millist kiirust ja tulemust me näidata suudame," sõnas Rauam.

Mullu E-rühmas Lada VFTS-il võistelnud Rainer Ausile on üleminek kaherattaveoliselt autolt neljarattaveolisele veidi raskem ja õppimiseks kulub rohkem aega. "Võtame esialgu rahulikumalt, et omandada kogemusi ja eks siis aeg näitab," ütles Aus.

Mõlemad piloodid märkisid, et peavad Lõuna-Eesti ralliteid oma lemmikuteks ja lähevad sinna alati heatujulistena sõitma. "Mulle on alati meeldinud sõita rajal, kus on hüpped ja mis on oma iseloomult huvitav ja sõitjaile väljakutseid pakkuv," lisas Rauam.
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
05.02.2024 01:29
Otepaa Talveralli 2024 (3)
22.01.2024 10:06
Rally Aluksne 2024 (4)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia