Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Timo Anis
09. jaanuar 2006 14:23
Loe kommentaare (1)
Trüki lehekülg

Kaljula ja Aavisto uue hooaja eel optimistlikud

 Foto: Timo Anis8. jaanuaril testisid Kalle Kaljula ja Toomas Aavisto oma võistlusautot Opel Kadett GSi-d tuleval nädalavahetusel toimuvaks talveralliks. Testikatse toimus Paldiski lähistel umbes nelja kilomeetrisel kurvisel metsavahelisel teelõigul.

Testipäeva käigus läbiti ligikaudu 60 kilomeetrit. Testimise peaeesmärgiks oli sõidutunnetuse leidmine ja uute rehvide katsetamine võistlusolukorras. Samuti lihvisid mehed omavahelist koostööd ja harjutasid legendi kirjutamist.

Meeste endi sõnutsi läks testipäev igati korda ja andis uut ning huvitavat informatsiooni auto käitumise kohta jäisel teel. "Esimesed paar korda olid vähe rabedad, kuid kui hoo üles saime, oli kõik juba hea ning andis positiivse tunde enne järgmise nädala talverallit," ütles Kalle Kaljula. Kaljula ja Aavisto osalevad ka nädalavahetusel peetaval talverallil uues E2 klassis OK TSK spordiklubi ridades.

Kuigi Toomas Aavisto, ega Kalle Kaljula rallimaastikul väga tuntud nimed ei ole, on nad enda sõnul rallipisikuga nakatatud juba sünnist saati. 1980-ndatel aastatel võistlesid nende isad Eestimaa pinnal toimunud autorallidel.

Tõsisem ja konkreetsem huvi rallidel osalemise vastu tekkis meestel autoralli MM-etappe vaatamas käies. Viimase tõuke rallisõidu alustamiseks andis neile 2003. aasta Soome ralli, mille mäletatavasti võitsid Markko Märtin - Michael Park. "Nii otsustasime omale sõiduvahendi soetada, esialgu rahvarallide tarbeks. Masinaks sai Opel Kadett GSi."

Esimese stardi tegid mehed koos 2005. aasta mais, mil võisteldi Tallinna rahvarallil. Paraku olid tehnilised probleemid need, mille tõttu ralli katkestada tuli. Hooaja edenedes saadi aga auto sedavõrd heasse korda, et Viljandi rahvarallil nägid mehed juba ruudulist finišilippu. "Kokkuvõttes saime esimese hooajaga enam-vähem rahule jääda," märkisid võistlejad.

Kalle Kaljula on kaasategev ka Raadio2 saates "Kahekordne", mis on puhtalt sporditeemaatiline pärastlõunane meelelahutuslik programm. Muuhulgas on Kalle ja Toomas teinud sama saate tarbeks otseülekande Vasalaemma kiiruskatse läbimisest.

Uuele hooajale minnakse vastu entusiastlikena. "Ralli on suhteliselt kallis spordiala ja pelgalt oma finantseeringuga on keeruline hakkama saada. Õnneks oleme leitud endale toetajaid, kes on vajadusel aidanud. Suurimatest sponsoritest võib ära nimetada Shelli, ajalehe Soov, Tiki Treileri ja Aku keskuse."
Artikli juurde
18.04.2024
Romet Jürgenson: rallikarjäär on läinud selgelt ülesmäge
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia