Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
10. mai 2005 13:10
Loe kommentaare (1)
Trüki lehekülg

Timo Vaarmann: Tuba oli koguaeg käsi täis

 Loe lisaks
Kas soomlaste ebaõnn päästis eestlaste au?

Priit Ollinole Tallinna rallilt esimene klassivõit

Tallinna ralli esikolmikus Ampuja, Murakas ja Saluri

Jouni Ampuja liigub Tallinna ralli võidu suunas

Eesti autoralli MV punktiseis pärast 2005. aasta 3. etappi

Rauam - Kinnunen N-rühmas kiireimad eestlased

Ain Teppo ja Eimar Tiisleri debüütralli algas uperpalliga

Tallinna ralli avapäeva lõpetas liidrina Jouni Ampuja

Timo Vaarmann. Foto: Karmen Vesselov
6.-7. mail peetud Eesti meistrivõistluste kolmandal etapil sõitis Timo Vaarmann esmakordselt rallit Renault Cliol. Täna 20-aastaseks saanud piloot sõnas, et aprillis muretsetud võistlusauto andis uusi kogemusi.

Varem Peugeot'l kihutanud Timo Vaarmann ja Kristo Kallas sõitsid Tallinna rallil esmakordselt Renault Cliol, millega piloot seni vaid paaril sprindietapil kätt proovida saanud. "Peugeot ja Renault on nagu öö ja päev. Esimene ei andestanud ühtegi viga, Renault lubab aga sõiduvigu parandada ning sellega on parem ja pehmem sõita. Tänu sellele, et Clio eksimused andeks annab, on see ideaalne auto kiiresti sõitma õppimiseks," ütles Vaarmann.

Tallinna ralli lõpetasid Vaarmann - Kallas absoluutarvestuse 61 kohaga, N2 klassis jäädi üheksandaks. Kuigi seitsmendal kiiruskatsel kaotati väljasõidu tõttu paar minutit aega, sünnipäevalaps endale kehva tulemust ette ei heida.

"Üldiselt võib sõiduga rahule jääda, aga kõik vajab veel harjumist. See oli mulle alles neljas ralli ning esimene uue autoga," lausus Vaarmann. "See on veel päris harjumatu, et rool teeb kolm täistiiru. Tuba on koguaeg käsi täis."

"Saime teiste käest pidevalt peksa kah, kuna Clio lõppkiirus on üsna väike. Tippkiirus on sel ligikaudu 160, Civic Tpe-R'il seevastu 200 kanti," rääkis Vaarmann. Et mitte kõike kaotust kiiruse puudumise kaela ajada, tunnistas Vaarmann, et eksis ka ise. "Seitsmendal kiiruskatsel sõitsime välja ja kaotasime kaks minutit. Legendis oli viga ja see maksis kätte."

"Läks õnneks ja auto kannatada ei saanud. Mingi puuroigas jäi aga rattakoopasse kinni ja auto tegi kahtlast häält. Jäin seisma, et vaatama minna - puhastasin koopa ära ja panime edasi. Kõik käis nii kiiresti, et enam ei mäletagi miks seisma jäin..."

Millisel rallil Timo Vaarmann taas stardis on, seda ta öelda ei osanud, kuid sõnas, et kõne alla võib tulla nii Viru kui ka Talsi ralli.
Artikli juurde
18.04.2024
Kreenholmi manufaktuuri alal tuleb rallisprindivõistlus
Artikli juurde
18.04.2024
Romet Jürgenson: rallikarjäär on läinud selgelt ülesmäge
Artikli juurde
22.04.2024
Mārtiņš Sesks stardib Ford Puma Rally1 autoga kahel MM-etapil
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia