Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Võistlusjuhend
Superkrossi karikavõistluste I etapp
9. jaanuar 2005. a, Pärnu
Registreeritud EAL-is nr 5/RK
I Ajakava
Pühapäeval, 9. jaanuaril 2005. a.
08.00-10.00 - registreerimine
09.30-10.30 - autode tehniline kontroll
09.30-10.45 - treeningsõidud
11.00 - eel- ja finaalsõidud
autasustamine
II Korraldaja
Erki Sport MTÜ, Pilliroo 13, Pärnu 80041
Võistluste info: 51 54 591 Eiki Eriste, 52 87 454 Erko Eriste
III Võistluste ametnikud
Võistluste juht: Erko Eriste
Tehniline kontroll: Riho Linnas
Peaajamõõtja: Villu Teearu
Ohutusülem: Andres Puusepp
Pressiesindaja: Joel Kukk
Direktor: Eiki Eriste
IV Rada
Raja pikkus 1000 m, laius 8-10 m (Taali krossirada)
V Osavõtjad, osavõtumaksud
1. Võistlustest osavõtjad peavad esitama:
- täidetud ja allkirjastatud osavõtuavalduse
- EAL-i sõitjalitsentsi
- EAL-i registreerijalitsentsi
- EAL-i auto tehnilise kaardi
- meeskonna registreerimise avalduse koos esindaja nimetamisega
- (mehaanikutel avaldus koos elukindlustuspoliisiga (50 000.-) EI SAA ILMA LITSENTSITA SÕITA!
2. Osavõtumaks eelregistreerimisel 300 kr, kohapeal 500 kr, noored tasuta.
MTÜ Erki Sport, 10022030073004 EÜP.
Registreerimine www.rally.ee
VI Võistlusklassid
Autod peavad vastama ERK Sstandard tehnilistele tingimustele!
Sõiduautod noored 2WD kuni 1600 cm³ N
2WD kuni 2500 cm³ esivedu E
2WD kuni 2500 cm³ tagavedu T
veteranid 2WD kuni 2500 cm³ (ainult litsentsiga)
2WD ja 4WD vabaklass V
1. Võistlusnumbrid organisaatorilt, eelmise aasta edetabeli järgi.
2. Ühel autol võib võistelda kaks võistlejat, võistlussõitu pääseb ajasõidu parim.
3. Üks võistleja võib võistelda kahes masinaklassis ühe autoga.
VII Võistluste käik
1. Võistlused peetakse vastavalt 2005. aasta superkrossi KV üldjuhendile jää- ja lumerajavõistlused. Võistlus koosneb treeningsõidust, kontrollsõidust üks ring aja peale ja võistlussõitudest.
Kui osaleb klassis alla 9 võistleja, toimub kaks eelsõitu, eelsõidu võitja saab 1 punkti, teine 2 jne. Teise eelsõidu stardijärjestus vastavalt esimese eelsõidu tulemustele. Finaalsõidus valib esimesena stardikoha väiksema punktisummaga võistleja jne. Kui osaleb 9 või rohkem võistlejaid, siis toimub sõit turniiritabeli, kas 9, 12 või 16 + 2 varuvõistlejt järgi. Iga sõidu võitja saab 1 punkti, teine 2, kolmas 3, neljas 4 punkti. Katkestamine võistlussõidus, kui startis 3 võistlejat 3+1 punkti, kui 4, siis 4+1 punkti. Oma sõitu mittetulemine, sõitjate arv stardis + 1 punkt, stardib varuvõistleja. Ringide arv võistluspäeval võistlusjuhendi lisas. Sõidu võitja võistleja, kel väiksem punktisumma, võrdsuse korral määrab paremuse parim koht omavahelises sõidus.
2. Superfinaal 2 parimat igast klassist, stardivad noored, veteranid, tagasild, esisild ja vaba klass stardirivis, ringide arv võistlusjuhendi lisas.
3. Mehaanikute sõit sama, mis superfinaali sõit. (Ainult litsentsiga sõitjad.)
VIII Kinnine parkla. Protestid
1. Pärast oma klassi viimast sõitu kinnine parkla kõigile võistlejatele.
2. Protesti aeg 15 min pärast tulemuste avaldamist teadetetahvlil. Protesti kautsion 500 kr, auto lahtivõtmine 3000 kr.
3. Autod vabastatakse parklast pärast müügiaja lõppu, mis on 30 min pärastautasustamist.
IX Tulemused
1. Tulemused vastavalt finišiprotokollidele.
2. SKV punktid I-15, II-12, III-10, IV-9, V-8, VI-7, VII-6, VIII-5, IX-4, X-3 XI-2 ja XII-1. Iga klassi kontrollsõidu võitja saab ühe lisapunkti.
3. Meeskonna arvestuses kahe masinaklassi kahe parima võistleja tulemus, suurim punktisumma. Võrdsuse korral arvestatakse noorteklassi parimat.
X Autasustamine
1. Klassi kolme parimat autasustatakse karikatega.
2. Superfinaali võitjat rändkarikaga.
3. Meeskonna arvestuses parimat meeskonda diplomiga.
4. Noorteklassis parimat alla 14 aasta vanust diplomiga.
5. Eriauhinnad
XI Kindlustus. Vastutus
1. Võistlustest osavõtt omal vatutusel. Võimalike õnnetusjuhtumite ja nende tagajärgede eest korraldaja vastust ei kanna Kõik käesoleva juhendiga määratlemata küsimused lahendab kohtunikekogu kohapeal.
XII Auto hind
Võistleja on kohustatud auto müüma pärast võistlust ostja soovil 20 000 krooniga. Kui antud autole on rohkem soovijaid, korraldatakse organisaatori poolt oksjon, mille tulu jääb korraldajale. Auto omanikule jääb iste, rool ja ohurihmad. Müügikohustus ei kehti vabaklassi autode kohta.
|
|
|
|