Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Kristel Maasikmets
01. juuli 2001 22:21
Loe kommentaare (0)
Trüki lehekülg

Valge Daami ralli võitsid Murakas ja Kitsing

Tolmustel ja päikesekuumadel Läänemaa teedel peetud Valge Daami ralli võitsid Margus Murakas - Toomas Kitsing. "Mis seal salata, meie auto on teistest üle," nentis Toyota Corolla WRC-l kihutanud Murakas.

Margus Murakas ja Toomas Kitsing suutsid 11 kiiruskatset läbida ajaga 1:04.03, edestades teisena lõpetanud N-rühma võitjaid Urmo Aavat ja Peeter Poomi (Subaru Impreza) kahe minuti 33 sekundiga. Veel viis sekundit kaotasid absoluutarvestuses kolmandad ja A-rühma teised Aleksander Käo - Margus Merima (Mitsubishi Lancer EVEvo 4).

Käo - Merima kaotasid teise koha tehniliste rikete tõttu ralli lõpus. Autol purunesid viimastel katsetel kaks rehvi ja kahe viimase katse ajal ei olnud roolivõimendit. "Ega me väga nuta midagi, kuigi see oli nagu Kolgata tee," tunnistas Käo.

Murakas väitis, et neil õnnestus Kitsinguga tehnilisi probleeme vältida: "Kive oli teedel küll palju, aga me sõitsime neist ümber."

Ralli avapäeva järel juhtinud Ivar Raidam - Robert Lepikson (Mitsubishi Lancer Evo 6) katkestasid pärast teise päeva teist kiiruskatset turbokompressori rikke tõttu.

Samuti katkestas võistluse Veljo Madiberg, kes sõitis teisel katsel kurvist välja ning sai pea- ja seljapõrutuse. Madibergile kutsuti kiirabi, teine kiiruskatse katkestati. "Tolmu oli palju. Nüüd pean kümme päeva lamama," sõnas piloot.

Tänavu oli iga stardi vahe kaks minutit. Rohke tolmu tõttu saadeti laupäeval 15 esimest autot rajale isegi kolmeminutise vahega. Kokku katkestas ralli 16 ralliautot, enamikul neist olid tehnilised rikked. Starti läks 48 autot.

Margus Murakas ja Toomas Kitsing kiitsid ralli korraldust ja rajavalikut. Murakas toonitas, et Eesti meistrivõistluste rahvusvaheline etapp toob Haapsalusse ja kogu Läänemaale palju rahvast, kes omakorda toovad kasu linnale, selle ettevõtetele. "Me ju ostame süüa, bensiini, ööbime siin. Üritust, millel on pikk traditsioon ja korralik korraldus, on Haapsalule vaja." Ta leidis, et linna ja maakonna tugi peaks võistluste korraldamisel suurem olema.

"Rada oli mitmekülgne ja hästi valitud. Sellised kiiruskatsed pakuvad rallisõitjale palju," kinnitas Murakas. "Kui rajalt välja sõidetakse, näitab see raja keerukust."

Murakas pidas enne starti oma suurimaks konkurendiks mulluseid võitjat Ivar Raidamiti ja kahetses, et nad katkestasid. "Oleks tahtnud võiduajamist. Teine ja kümnes katse olid samal rajal. Seal püüdsime laupäeval Toomas Kitsinguga anda endast parima, et võrrelda oma sõiduaega Raidami - Lepiksoni ajaga reedesel teisel katsel. Meie olime kiiremad," rõõmustas Murakas.

Raskeimaks pidas Murakas kuuendat, Roosta kiiruskatset: "Rada on seal metsa vahel ja kitsas. Roolikeeraja saab loota vaid kaardilugejale."

Ralli direktori Jaan Melsase sõnul läks ralli plaanipäraselt, hoolimata väga napist ettevalmistusajast.

Vaata lisaks:
www.le.ee

Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
05.02.2024 01:29
Otepaa Talveralli 2024 (3)
22.01.2024 10:06
Rally Aluksne 2024 (4)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia