Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
23. juuni 2004 16:56
Loe kommentaare (0)
Trüki lehekülg

Türgi etapp lõpetab karmide rallide seeria

 Loe lisaks
Fordi meeskonna boss sõitjatega rahul

Türgi ralli poodium oli Suzuki Igniste päralt

Inmarsati rallitähe auhind anti Timo Rautiainenile

Autoralli juunioride maailmameistrivõistluste punktiseis pärast 2004. a 3. etappi

Autoralli maailmameistrivõistluste punktiseis pärast 2004. a. 7. etappi

Sebastien Loeb võitis Türgi ralli

Urmo Aavat kimbutavad trahvisekundid

Loeb juhib, Märtin tootjaarvestuse punktidel

 Foto: Reporter Images
Sel nädalavahetusel peetav Türgi ralli on viimaseks episoodiks praegu käimasolevatest "karmidest ja kuumadest" kruusarallidest. MM-võistluste seitsmendal etapil on tähtsal kohal õige rehvivaliku tegemine.

Tõsi, Türgis käidi juba korra eelmisel aastal, kuid siis oli aastaajaks talv. Enne starti sadas lund ja vihma. Praegu on aga Türgis suvi, mis tähendab, et eelmise aasta kogemus ei maksa enam peaaegu, et midagi.

Kuigi korraldajad on teinud palju tööd ja puhastanud teid lahtistest kividest, ei loo organisaatorid ega võistlejad illusioone ega arva, et Türgis peetav võistlus on nüüdsest Soome või Uus-Meremaa kiirete rallide koopia. Etapp on siiski Küprose ja Kreeka rallide raskusastmega ning rehvipurunemised kindlasti paratamatud.

Türgi ralile läheb liidrina vastu Citroeni meeskond. Tiim on kogunud enim punkte tootjate arvestuses ning Sebastien Loeb juhib individuaalarvestust.

Sebastien Loeb osales rallil 2002. aastal. Eelmisel aastal läbiti ka rajakirjutus ja starditi, kuid katkestamine etapi varases staadiumis tähendab, et prantslasel ei ole sealt olulisel määral kogemusi. Citroen on näidanud ennast karmides oludes samaaegselt nii kiire kui ka vastupidavana.

Kreeka ralli võiduga tõusis MM-arvestuses teiseks Petter Solberg. Uus Subaru Impreza on tõestanud oma kiirust ja vastupidavust. Lisades sinna kiire norraka Petter Solbergi, saamegi koosluse, mida on kruusarallidel kindlasti raske võita.

Markko Märtin (Ford) katkestas Akropolise ralli varases staadiumis ning langes individuaalarvestuses kolmandaks. See tähendab, et eestlane läheb teele kolmandana ja omab väikest edu esimese kahe konkurendi ees, kes puhastavad teed.

Neljas on Marcus Grönholm (Peugeot), kes on sel aastal kogenud palju ebaõnne. Mitmekordsel maailmameistril on olnud probleeme nii autoga, kui ka rajal püsimisega. Soomlane on teinud ka ise sõiduvigu, mis on maksnud vajalikke sekundeid.

Türgi ralli on üks pikemaid võistlusi, sest seitsmeteistkümnel kiiruskatsetel veedavad autod tervelt 383 kilomeetrit. Lisades sinna veel ülesõidud, on ralli üldpikkus 1236 kilomeetrit.

Türgi rallile antakse start neljapäeval, kui toimub esimene publikukatse. Tõeline kihutamine läheb lahti reedel, mil sõidetakse kuus katset. Laupäeval ja pühapäeval peetakse vastavalt kuus ja neli kiiruskatset.
Artikli juurde
29.04.2024
Eesti rallikrossisõitjad saavutasid Eesti ja Balti sarja avaetapil viis esikohta
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
28.04.2024 16:04
Est Rx 1. Etapp Raassilla (0)
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia