Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
13. september 2003 12:25
Loe kommentaare (13)
Trüki lehekülg

Rauam jätkab Paide ralli liidrina

 Loe lisaks
Uus: Käigukasti purunemisel jäin rahulikuks

Sõpruse auk - publiku lemmik

Jaan Mölder junior: Mitsubishiga tundsin end kindlamalt

Paide ralli võitsid Martin Rauam - Peeter Poom

Rauam: Olen rahul ja enesekindel

Martin Rauam tõusis Paide ralli liidriks

Paide ralli spikker pealtvaatajale

Paide rallil stardib veoautodel seitse ekipaaži

Martin Rauam - Peeter Poom Subaru Imprezal. Foto: Rauno Kais
Paide ralli teisel võistluspäeval on endiselt liidripositsioonil Subaru Imprezal võistlev ekipaaž Martin Rauam - Peeter Poom. Teist kohta hoiavad Mait Meriloo - Einar Vettus rallipaari Priit Saluri - Indrek Lepp ees.

Kell 8 hommikul anti start Paide ralli teise ringi esimesele, kolmest kiiruskatsest koosnevale esimesele osale. Liidrina asus rajale Subaru Imprezal võistlev ekipaaž Martin Rauam - Peeter Poom.

Algas võistluse teine ring Korba kiiruskatsega, kus parima aja said kirja Mitsubishi Lancer III-l kihutanud Ago Ahu - Kalle Ahu (aeg 3.12,1), edestades 0,2 sekundiga rallipaari Mait Meriloo - Einar Vettus. Sama sekundi sisse sai aja kirja ka avapäeva liiderpaar Martin Rauam - Peeter Poom.

Võistluse viiendal, 11,21 kilomeetri pikkusel Matsimäe kiiruskatsel purunes Martin Rauami autol rehv, kuid liidripositsiooni aitas säilitada tõik, et Mait Meriloo Mitsubishil purunesid samal katsel kaks rehvi.

Meriloo sõnutsi ei ole plaanis Rauamit kätte saada. "Eesmärk on Ahud seljataga hoida, et Eesti meistrivõistluste hõbemedal käest ei libiseks. Liigset riski ei tasu Rauami püüdmisega võtta," lausus Meriloo.

Matsimäe katsel katkestasid võistluse autol GAZ 51A võistelnud Peeter Perm - Jaak Evestus ning Lada VFTS-il võistelnud Tarmo Savisaar - Jaan Põldsepp.

Kuuendalt, Kakerdi kiiruskatselt, sai taas parima aja kirja Martin Rauam (aeg 5 minutit 10,8 sekundit). Venemaa rallisõitja Denis Levjatov koos eesti ralliässa Aleksander Korniloviga (Mitsubishi Lancer EVO V) saavutasid katsel teise aja, jäädes liidrile alla 2,6 sekundiga. Kaotusega 3,8 sekundit saavutas kolmanda tulemuse rallipaar Priit Saluri - Indrek Lepp A-rühma autol Mitsubishi Lancer EVO V.

Kakerdi katsel katkestasid Ford Escort RS Cosworthil võistelnud Leedu ekipaaž Rolandas Zujevas - Gediminas Celiesus.

Paide ralli teise ringi esimese osa lõpetas esimene auto veidi enne kella 10. Seejärel peeti võistluses vaheaeg ning toimus regrupeering.

Pärast kuute lisakatset jätkas Rauam rallit liidrina (aeg 21 minutit 49,1 sekundit), edestades Merilood 12,5 sekundiga. Priit Saluri kaotus Rauamile oli pärast Kakerdi katset 21,6 sekundit. Viiendale kohale platseerunud Vjatšeslav Popov - Sergei Larens kaotasid omakorda ekipaažile Ago Ahu - Kalle Ahu 0,4 sekundiga.

E-kassi kiireim mees on seni olnud Kimmo Jalava, kes on absoluutarvestuse kaheksandal kohal, kaotus ralli liidrile 44,8 sekundit.

Kakerdi lisakatse järel hoiab kümnendat positsiooni rallipaar Margus Remmak - Urmas Roosimaa . Kui Roosimaale pole sel nädalavahetusel peetav võidusõit esmakordne, siis sportrallit sõidab aga esimest korda Remmak. "Oleme senise tulemusega väga rahul," lausus Remmak.

A5 klassis hoiab kuue kiiruskatse järel liidrikohta ekipaaž Arvo Ojaperv - Avo Kristov (aeg 23.04,6). Mehed pääsesid juhtima, kuna rallipaar Andrus Laur - Kristo Kraag käisid teelt väljas põllul. "Autol üks tagumine amort on omadega õhtul ja kaotame praegu igal katsel ligikaudu neli sekundit," lausus Ojaperv.

Absoluutarvestuse neljateistkümnendal ja rahvusliku masinaklassi E8 liidripositsioonil on kuue kiiruskatse järel Madis Mägi - Priit Kõrgesaar Opel Mantal (aeg 23.26,7), edestades lada VFTS-il võistlevat rallipaari Einar Laipaik - Indrek Jõeäär (aeg 1.37,6).

Teistkordselt Eestis võistlev Läti ekipaaž Kaspars Simkus - Armands Simkus autol Honda Civic Type-R saavutasid Paide ralli kuue lisakatse järel absoluudi kuueteistkümnenda ja N2 klassi esikoha, kaotades liidrile ühe minuti ja 39,9 sekundit. "Paide ralli rada meeldib mulle väga ja sõita on hea. Üritame kiiremini liikuda ning kindlasti 15 sekka pääseda," lausus Kaspars Simkus.

Kell 12.06 anti start Paide ralli seitsmendale katsele. 7,8 kilomeetriselt Viking - Seidla katselt sai parima aja kirja ekipaaž Ago Ahu - Kalle Ahu (4.09,0), edestades rallipaari Rauam - Poom 1,3 sekundiga.

Kaheksandal kiiruskatsel saavutas Rauam taas parema aja kui Ahu, kelle kaotus katsel 2,2 sekundit. Kolmanda aja välja sõitnud Meriloo kaotas liidrile 3,8 sekundit.

Samal katsel käis rallipaar Ojaperv - Kristov rajalt väljas, samuti istusid 2 minutit kraavis Mägi - Kõrgesaar. Rajaveerde jäid mootoriprobleemi tõttu Opel Asconal võistelnud Jari Hämäläinen - Mait Mättik.

Teise ringi viimasel, 7,20 kilomeetri pikkuel Natural - Kuksema katsel saavutasid ainsana aja alla nelja minuti Meriloo - Vettus (3.56,8), edestades ekipaaži Saluri - Lepp (4.00,5). Rauam - Poom kaotasid omakorda Salurile sekundi.

Martin Rauam kommenteeris, et legendis oli väike viga ning tehti ka üks apsakas. Samas hoiavad Martin Rauam - Peeter Poom 12,2 sekundilise eduga jätkuvalt liidripositsiooni. Mait Meriloo leidis, et tema autol on ülekanded aeglasemad, ning seetõttu ei liigu auto kiiretel katsetel päris nii, nagu mehed ise sooviksid.

Sõpruse augus lõikasid mitmed mehed endale aga nö. sõrme. Subaru Imprezal võistelnud Aivar Linnamäe - Aivo Hintser sõitsid seal teelt välja ning katkestasid võistluse. Samas kohas käis teelt väljas ka läti ekipaaž Kaspars Simkus - Armands Simkus, teenides sellega publiku aplausi. Mehed pääsesid siiski tagurdades teele tagasi ning jätkasid võistlust.

Teise ringi kolmanda osa avakatsel, ehk Viking - Seidla 7,8 kilomeetri pikkuse katse teistkordsel läbimisel saavutasid Mait Meriloo ja Martin Rauam võrdse aja (4 minutit 4,8 sekundit). Ago Ahu - Kalle Ahu sõitsid samal katsel välja vaid 0,6 sekundit kehvema aja ning hoiavad jätkuvalt N-rühma kolmandat ning absoluutarvestuse neljandat kohta.

Saaremaa Valss - Raka 2 kiiruskatsel olid taas kiiremad Martin Rauam
ja Peeter Poom (aeg 6:39,8). Teise aja võtsid katselt Mait Meriloo - Einar Vettus, kolmanda Ago Ahu - Kalle Ahu.

Paide ralli viimasel, kaheteistkümnendal katsel sõtsid parima aja välja vennad Ahud (3.52,4), sekundi võrra aeglasemad olid Meriloo - Vettus. Ekipaaž Saluri - Lepp saavutasid Natural - Kuksema 2 katse kolmanda, ning Rauam - Poom neljanda aja.

Toyota Starletil võistelnud Kimmo Jalava - Antero Laine kaotasid aga viimasel katsel tublisti aega, kui tegid nõndanimetatud Sõpruse augus pirueti ning mõlkisid autot. Soomlaste aeg sellelt katselt 8 minutit 33,3 sekundit.

Samas sai pirueti tõttu muljuda ekipaaži Mart Liiksaar - Ott Alender Lada VFTS.
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
05.02.2024 01:29
Otepaa Talveralli 2024 (3)
22.01.2024 10:06
Rally Aluksne 2024 (4)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia