Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Rando Aav
29. mai 2017 18:36
Loe kommentaare (0)
Trüki lehekülg
Allan Popov. Foto: Rando Aav

Allan Popov rallideks ulmelisi eesmärke ei sea

 Loe lisaks
Harju rallil võidutsesid Georg Gross ja Raigo Mõlder

Pärast 2012. aastat tänavu taas ralliautoga võistlema asunud Allan Popov lõpetas Neste - Harju ralli üldarvestuse 19. kohaga. N4 klassis oli Mitsubishi Lancer Evo üheksal võistelnud noormees neljas.

"Harju rallil oli eesmärk sõita rahulikult. Soovisin autot tundma õppida. Palju oli uut - auto, kaardilugeja, võistlusklass," räägib Allan Popov, kes pärast 2012. aasta Misso rallisprinti sisuliselt võistelnud ei ole. "Tükk aega pole sõitnud. Ulme eesmärke ei seadnud endale. Plaan oli rahulikult liikuda. Ei pingutanud kõvasti, oli tahtmine lõpuni sõita."

Popov sõnab, et sel kuul Lätis peetud Talsi rallil, kus ta esimest korda neljarattaveolise autoga starti asus, oli sama eesmärk, kuid siis jäi finišisse jõudmata: "Talsis oli ka selline mõte, et ei pressi kõike välja ja sõidame rahulikult lõpuni. Aga kahjuks tuli legendiviga sisse ja olimegi sunnitud katkestama. Seal oli üks korralik kiire sirge, kus olid kergemad üle mäe kurvid ja siis järsku tuli järsk kurv. Mul oli kiiruslegend valesti kirjutatud. Oli kiire tulek ja oli liiga palju infot oli enne seda vasakut korralikku mahapööret, mis oli mäest alla ka. Kui kaardilugeja luges seda mulle ette, oli juba suhteliselt hilja pidurdada. Kahjuks riivasime ühte kändu. Õliradiaator läks katki ja seetõttu pidime katkestama. Muidu oleks suutnud edasi sõita. Seal kurvis sõitis 12 autot välja, nendest pooled suutsid võistlust jätkata."

Allan Popov ei tee saladust asjaolust, et pikk võistluspaus on oma jälje jätnud ja veebruari keskel Andri Sirbilt soetatud neljarattaveolise N-rühma autoga kohanemine vajab tublisti aega. "Pärast Fordi müümist tuligi võistluspaus. Siis oli korraks oli idee, et ostaks Ford Fiesta R2 auto, kuid mõtlesime ümber. Sai otsustatud neljaveolise auto kasuks, sest kunagi pidi sellega sõitmist alustama," räägib Popov. Ta ütleb, et talvel sai autot proovitud ja ka enne rallisid sai tehtud paar treeningut. "Treeningutel kokku olen sõitnud võibolla 100 kilomeetrit."

Sel hooajal kavatsevad Allan Popov ja ja tema kaardilugeja Aleksei Krõlov kogemuste saamiseks osaleda Eesti autoralli meistrivõistlustel ning pisteliselt võistelda Lätis toimuvail rallidel. "Millal autoga sina peale saan? See on keeruline küsimus. Heal juhul selle hooaja jooksul. Kindlat rallit ei ütle. Loodan, et Saaremaa ralliks on auto juba enam-vähem selge."

Kiiruslegend on meestel vene keeles. "Sõidan vene kaardilugejaga," põhjendab Allan Popov. "Mõtlesin proovida nii, kuna isa on mind õpetanud vene keeles. Ma ise olen seda peas tõlkinud eesti keelde. Mulle tundub, et ma vene keelse legendi järgi sõidan kiiremini. Võibolla sisetunne petab?"
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
05.02.2024 01:29
Otepaa Talveralli 2024 (3)
22.01.2024 10:06
Rally Aluksne 2024 (4)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia