Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
24. august 2015 18:34
Loe kommentaare (0)
Trüki lehekülg
Raigo Reimal ja Magnus Lepp Vasalemma kiiruskatsel. Foto: Rando Aav

Raigo Reimal: Seekord oli hulgaliselt jamasid

 Loe lisaks
Kauri esitus Tallinna rallil tegi temast teistkordse võitja

"Tallinna ralli kohta võib õelda, et oli üks elu raskemaid võistlusi, kuna esimesest katsest alates kannatasime tehniliste probleemide küüsis," räägib Volkswagen Golfiga võistelnud Raigo Reimal.

Raigo Reimal - Magnus Lepp alustasid tänavust Tallinna rallit ilmselt üsna optimistlikult, kuna meeste näod olid naerul ja auto stardiks valmis. Kell 20.15 startisid nad Tallinna lauluväljakul sõidetud avakatsele, aga seda nad ei lõpetanud.

"Esimesel päeva olime sunnitud katkestama pärast finišit, kuna veovõll purunes 300 meetrit enne esimese katse finišit," märkis Reimal. "Uus veovõll all, jätkasime teisel päeval. Lootsime saada rahuldavaid katseaegu, aga kogu lootus purunes kohe pärast Vaimõisa katse starti. Olime saanud sõita 500 meetrit ja mootorist kadus mingil põhjusel jõud. Kuna hoolduseni oli minna veel 4 kiiruskatset, kaotasime selle tõttu meeletult aega. Lisaks sellele, et meil oli probleeme mootoriga, suutsime enne hoolduspausi lõhkuda 2 rehvi ja Vasalemma katse olime sunnitud sõitma velje peal."

Reimal märkis, et nad võtsid vastu otsuse, et selliste jamade pärast rallit katkestama ei hakata. "Otsustasime pingutada nii kaua, kuni auto veel natukenegi liigub," ütles ta. "Suutsime kuidagi hooldusesse ära kodistada ja leida lahendus meie mootori jamadele. Vea leidsime ehk üles, aga päris õigesti asi käima ei hakanud ja õiget jõudu autol ikkagi polnud."

Pärast hoolduspausi ei sujunud ralli saarlastel sugugi paremini. Raigo Reimal ütles, et olukord oli üsna dramaatiline: "Paldiski teisel läbimisel suutsime jälle rehvi lõhkuda! See oli kolmas purunenud rehv meile selle ralli jooksul. Siis hakkas juba masendus tekkima, et kuidas on võimalik nii palju jamasid ühele võistlusi kokku korjata?" Ta ütles, et muresid tuli peagi juurde: "Viimasel katsel hakkas meie autol õlituli vahetevahel põlema. See sundis kohe hoogu vähendama, et ikkagi ralli lõpetada."

"Kuna me probleemidele kiuste jätkasime, suutsime ralli lõpetada ja teenida 1 punkti enda klassis," leidis Reimal midagi positiivset.


Foto: erakogu
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
05.02.2024 01:29
Otepaa Talveralli 2024 (3)
22.01.2024 10:06
Rally Aluksne 2024 (4)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia